Tees' Enyaq 80 Arctic Silver - 'IJsbeer'

Tees

Donateur
Voor zover ik weet geen launch control, heb nu 1x redelijk hard doorgetrokken. Kwam gisteren een dikke Mercedes naast me staan bij een stoplicht terwijl iedereen weet dat direct erna die baan weer moet invoegen. Toen heb ik de elektronen eventjes losgelaten, maar wel tot ik 55 reed (was een 50-weg). t Was dat die Merc doortrok tot 80, tot de 55 zat ik er gewoon naast.
Tis wel bizar hoe hard je accelereert, ook als je op de snelweg eventjes wat elektronen geeft om ertussen te gaan. Je rijdt binnen no time 10-15 km harder, zonder dat je dat ergens aan merkt. Moet je wel snel t elektronenpedaal weer loslaten daarna, anders heb je zo een prent.

Vandaag moest ik naar Rotterdam (m'n vader heeft vrijdag een zware operatie gehad, gaat allemaal goed nu gelukkig), dus uitgebreid de tijd gehad om de Travel Assist te gebruiken. Na gisteren even wennen, is t nu wel genieten. De auto rijdt vrijwel zelf, ik moet vooral opletten dat ik niet ga tegenwerken ;). Eigenlijk rijdt ie netter middenin de baan dan dat ik dat kan. Hij zat er maar één keer naast, toen een éénbaans-afrit naar twee banen ging. Toen wou 'ie de linkerbaan (die erbij kwam) pakken, toen heb ik me even naar rechts gedrukt. Verder helemaal foutloos en strak, incl op/afritten en klaverbladen. Echt indrukwekkend vind ik.

Tees

Donateur
T was volgens mij op de A13 (ik kwam vanuit Delft), bij t knooppunt met de A20 (en dan stad in). Snelheidsvoorspelling heb ik uitstaan, die zit er veel te vaak naast. Het ging er nu om dat er een 2e baan links erbij kwam. Meestal loopt de linkerlijn dan door en splitst zich in een doorgetrokken streep en een stippellijn, maar hier begon de stippellijn pas een meter of 10-15 later. Er zat dus een soort van gat tussen de lijnen, en daar wou ie insturen. Geen rare vergissing als je de logica van het systeem snapt, ik was er dus ook wel een beetje op bedacht.

Bovenaan Onderaan