Superb IV (2023)

Speedhunter

Forumguru
Voor mij is deze Superb geslaagd, je ziet duidelijk het verwantschap met de Passat. Wat wel een gemiste kans is dat ze deze niet als EV hebben uitgebracht. Nu ben je gebonden aan een SUV als je EV wil gaan bij Skoda, dit blijft nog even zo met de komst van de Elroq volgend jaar, terug een wat kleinere SUV dan de Enyaq. Ze hadden zoals bij de BMW 5 reeks alle mogelijke soorten aandrijvingen moeten aanbieden.
 
Op deze pagina kun je alvast een beetje spelen met de kleuren, wielen en interieur-kleuren.

 

EdK

Forumguru
Zeg @hemi24 ook de Fab 3 had dit hoor !
Maar zoals geegd die paraplu is zoooooo groot dat die net mooi voor kids is
 

MacRembrandt

Forumguru
Wel een erg complete uitvoering.
Staat nu bovenaan mijn shortlist. Zit alles al op wat ik nu ook op mijn Tiguan heb. Mis dan alleen wat grotere velgen (Bosona zou ik mooi vinden), panoramadak en matrix led.
Maar de prijs is wel een stuk lager. :cool:
 

Stuiver

Forumguru
Mmm, ik ben niet zo enthausiast. Als ik verwarmde buitenspiegels met een lampje wil, moét ik dure leren stoelen kopen.
ik begin een beetje te balen van “pakketten” en “series”, en kijk uit naar de complete prijslijst om echt mijn auto samen te stellen.
Daarnaast: de nederlandse first edition Is met de door mijn gewenste opties duurder dan de duitse 2.0 TDI 4x4 met dezelfde opties….

Ik ben minder enthousiast als een paar maanden geleden.
 

andrehj

Forumguru
@Stuiver : Dan koop je de Superb toch in Duitsland en voer je deze zelf in? Dat heb ik 13 jaar geleden ook gedaan en is nu (door de eenvoudiger BPM) nog gemakkelijker.
 

Stuiver

Forumguru
Dat is een overweging @andrehj. ik wil alleen even zeker wet dat a) mijn garage diesels blijft onderhouden, en b) dat ik dan nog steeds mobiliteitsgarantie heb buiten europa.
Ik zal me nog eens verdiepen in de eenvoudigere BPM…
 
Bovenaan Onderaan