Superb I problemen met tiptronic automaat

H

hsinke02

DSCF1379.JPG DSCF1380.JPG DSCF1381.JPG Hierbij nog wat foto's van het vervangen onderdeel. Ga hem binnenkort openmaken om te kijken hoe dat eruit ziet.
Mocht er belangstelling voor zijn dan wil ik wel wat foto's plaatsen.
 
H

hsinke02

DSCF1491.JPG DSCF1492.JPG DSCF1493.JPG
Hierbij de foto's in onderdelen. Waarschijnlijk wel reparabel. Contactjes schoonmaken en weer dicht poppen. Weer een weet voor de volgende keer.
 

Chaqo30

Nieuw lid
Hallo, k ben Chaqo kom uit enschede,ik heb ook sindskort problemen met mijn superb uit 2004, auto start sprint in de noodloop als ik van P naar D ga en dan heeft de auto bijna geen vermogen meer en hij bokt als ik probeer te schakelen na gelezen bij garage krijg ik foutcode SENSER KEUZEHENDELSTAN (F125) BEREIK FUNCTIEPROBLEMEN, code rijstandenSensor, bij de dealer kost dit onderdeel €1735 weet iemand waar ik dit onderdeel goedkoop vandaan haal!? Mvg gr Chaqo
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Chaqo30, welkom op het forum, het is gebruikelijk / wenselijk en volgens de door jou geaccepteerde regels zelfs nodig om jezelf eerst voor te stellen in nieuw te openen Meet & Greet topic. Alvast bedankt en succes met de oplossing van je tiptronic probleem.
 

Chaqo30

Nieuw lid
Nieuwe keuzehendelstands sensor in gezet en problemen zijn niet meer terug gekomen prijs: €161 + €50 monteur
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan