Superb HB Sportline

JeSko

Forumguru
Nog zo'n genialiteit van Skoda met de SuperB, ziet er uit als een klassieke sedan maar heeft alle praktisch aspecten van een Hatchback.
 

leon-cupra

Forumguru
@WhiteSuperB ,

volkswagen_arteon_r-line_73.jpeg
 

Ericw

Forumguru
Bedankt allemaal voor jullie leuke reactie!!

@Antera nogmaals bedankt voor de aanpassingen die je gedaan hebt! Jammer dat een aantal zaken, zoals uitzetten Start&Stop, niet meer mogelijk zijn op het 2020 model........:cry:
 
heel mooi ding !
is dat steel grey nu een metallic lak of een standaard uni ? Ben een lease rijder en metallic is verplicht namelijk ;)
 

Erik1977

Forumguru
Mooie auto hoor.Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van die grijze kleur maar ieder zijn mening.

Verder ziet die er top uit.
 

Ericw

Forumguru
Bedankt voor jullie complimenten!
Auto bevalt tot op heden erg goed, ook de 1,5TSI valt me niks tegen na tig jaar (zakelijk) diesel te hebben gereden.
Ook met de caravan aan de haak ging erg goed, behalve een (erg) hoog verbruik trekt hij het erg goed.
Met het huidige 100km/h regiem en de CC netjes op 108km/h komt er een verbazend laag verbruik uit (rond de 4,5L/100 op lange ritten), maar gemiddeld zit ik wel stukje hoger inclusief vakantie en andere (korte) ritjes.

Krijg toch nog regelmatig erg positieve reacties op deze Superb, vooral in Frankrijk, tijdens afgelopen zomervakantie, waren er verrassend veel reacties in de vorm van "nakijken" en/of een :thumbsup:
Leuk om mee te maken. :jaja:
 

Erik1977

Forumguru
Wat noem jij een hoog verbruik? K heb dan dan de 1.4 TSI 150 pk met een caravan van 1400 kg. Mijn Audi A4 1.8 TFSI zoop werkelijk brandstof met de caravan erachter. Met de cc op 100 km/h 1 op 6 a 1 op 7 ongeveer.... Hoop dat de S3 toch wel iets zuiniger is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan