Superb Combi besteld !

Wasmachineman

Forumguru
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen... heb vrijwel dezelfde cijfers met een gechipte 1.8!

topsnelheid in km/u 247
0-100 km/h in sec 6,6
max verm. in kW/pk 191 / 260
bij toerental 6.000
max koppel in Nm 350
bij toerental 2.500

Maar 't is wel een supermooie wagen in een super uitvoering!

Hij zal wel iets stiller zijn werk doen, Marco ?
En jouw wagen is "iets" lichter ?

MarcoO2

Forumguru
Geen idee, maar de beleving zal wel heel anders zijn. Kom maar naar de volgende Skoda Forum Meeting, Autoleip! ;)

plaza

Forumguru
Ik heb gisteren ook superb combi 3.6 fsi 4x4 elegance business line besteld!!
Mocca brown met licht interieur en verder panoramisch dak, 18 inch themisto,elektische achterklep, decor mirage omdat ik het hout niet mooi vind.
Ik rij nu in een octavia combi 1.8 tsi elegance businessline naar volle tevredenheid maar ik heb een paar weken geleden proefgereden in de 3.6 superb en was er helemaal weg van.

SUPERRR, gefeliciteerd , wat een mooie wagen heb je gekocht.
Zo mooi, dat je er bijna niet onder uit komt om hem te showen op de
volgende Skoda meetiing :473:

___JC___

Forumguru
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen... heb vrijwel dezelfde cijfers met een gechipte 1.8!

topsnelheid in km/u 247
0-100 km/h in sec 6,6
max verm. in kW/pk 191 / 260
bij toerental 6.000
max koppel in Nm 350
bij toerental 2.500

Maar 't is wel een supermooie wagen in een super uitvoering!

Heb wel eens een proefritje gemaakt in de V6. In combinatie met de DSG bak echt een super combinatie. Voordeel van de 3.6 is natuurlijk die 4x4 in combinatie met dsg. Los van het feit dat een 1.8TSI met chip bij droog weer niet veel onder zal doen voor de 3.6 inderdaad. Geluid is ook helemaal top overigens, niet te vergelijken met een 4 cylinder jankert.

Gefeliciteerd met de nieuwe combi's allemaal.

Skody

Actief lid
Bevestiging van de leasemaatschappij gekregen dat m'n Superb Combi bij PON is besteld. Verwachte leverweek..... 11 / 2010. Dat wordt nog een tijdje afzien ;)

Skody

Actief lid
Vanmiddag te horen gekregen dat m'n Superb Combi volgende week woensdag wordt afgeleverd ! Wilde 'm laten verlagen met Eibach's, maar PON is het daar niet over eens. Worden nu originele verlagingsveren van Skoda die achteraf worden gemonteerd. Wat gaat deze week nog lang duren...

Bovenaan Onderaan