Suggesties voor zomer en winterwielen / banden voor de S2 van Corné

Noord26

Forumguru
Exclusief zijn ze in ieder geval zeker niet (meer). Zie ze maar al te vaak onder de wat grotere VAG bolides helaas tegenwoordig.
 

dirkkroneman

Forumguru
Eventjes snel gekeken voor je en ik moet zeggen dat ik deze wel vet vind. De laatste 2 zijn replica's natuurlijk, maar ach als ze maar dik zijn toch? Ik ben zelf ook erg weg van de AEZ Valencia (achtige) velgen, maar ik weet niet of je daar van houdt ;)
ImageUploadedByTapatalk1419721710.160318.jpg ImageUploadedByTapatalk1419721719.872731.jpg ImageUploadedByTapatalk1419721728.606833.jpg
 

Blackokkie2

Forumguru
$_57.JPG
 

CDK

Forumguru
@micky, post 18 is 5 x 130, dan moet ik met adapters werken en daar wil ik eigenlijk vanaf, heb ze in de winter ook hoor daar niet van, maar misschien met mijn vermogen toch beter om zonder adapters te werken ;)
 

Ridley

Forumguru
Altijd persoonlijk natuurlijk, maar ik vind de mannen van Vossen echt briljant. Eenvoudige maar exclusieve modellen produceren ze daar:

ImageUploadedByTapatalk1419745582.664073.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Dat klopt maar het ook een wiel wat voornamelijk op scene/show auto's gebruikt wordt/werd maar wordt al steeds minder. En hoeveel echt mooi gepimpte/show auto's zie je nu eigenlijk dagelijks rijden.;)
 
Bovenaan Onderaan