subwoofer+versterker inbouwen :)

hej wie heeft hier wel is een sub met versterker in een fabia of ander skoda gebouwd.
kan toe geven dat het in een fabia met een 1500 watt rms niet erg slecht klinkt zeer aan te raden en als je het zo doet als ik is het met 7 kabbels los maken er uit,
en alle kabbels netjes binnen door de auto gelecht

gr jeroen,
 

Steve

Senior Member
Als je het hoe doet ?
Ik snap het niet helemaal namelijk.

Ik heb een DLS subwoofer en een versterker ingebouwd.
 

Gieliovd

Forumguru
U zegt?

Subwoofer? Kabels?

Ik hou niet zo van zeuren, nouja eigenlijk ben ik een zeur, maar zou je er niet een béétje op kunnen letten?

Ik snap dat je een sub wilt inbouwen en je vraagt of iemand dat al eens gedaan heeft. Ja, dat hebben er al genoeg gedaan.

Er is er zelfs een die hem onder de vloer wil bouwen in een F1 HB.

Maar wat is je vraag?

Je lijkt het allemaal al te weten. Werk je kabels weg, 1500 watt RMS versterker, woofer in de kofferbak...
 

Fabia

† In Memoriam
Daar heeft íe wel vaker last van. Is ook al een keer opgemerkt door de moderator.
 

joergarms

Senior Member
kabbels >>> kabels, gelecht>>> gelegd, toe geven>>> toegeven.

Zo dat was even de spellingscontrole, daarna liep die vast.:koffie::koffie:

Maar er is inderdaad niet veel uit dit topic te halen, sowieso lijkt het me dat je de kabels altijd in de auto verwerkt, en niet onderdoor ofzo:confused:
Als je met ons wilt delen hoe het één en ander in z'n werk is gegaan, schrijf dan een soort van opbouw-verhaal, stapsgewijs eventueel met foto's.
 

EdK

Forumguru
Las ik nou iets over een EI leggen ?? of was t nou een IJ gelegd !!

Ach k weet niet meer , ga maar weer een touwtje knopen !!
 

Desperado

Forumguru
Nou, mijn versterker en subwoofer liggen er inmiddels in met kabels :rockon:
Gebruiksaanwijzingen hoe e.e.a aangesloten moet worden kun je zo van de site van de fabrikant opzoeken.
Maar dat zal wel weer het verkeerde antwoord zijn.
 
kheb in mijn skoda fabia II een deftige subwoofer laten zetten
 

Bijlagen

  • DSC03208.JPG
    DSC03208.JPG
    57,2 KB · Weergaven: 62
  • DSC03207.JPG
    DSC03207.JPG
    58,9 KB · Weergaven: 56

joergarms

Senior Member
ziet er netjes uit, je houd alleen niet zo heel veel ruimte meer over, maar waarschijnlijk is de woofer zo los te halen.
 

Desperado

Forumguru
Ik heb hem er ook inzitten.
Subwoofer op de versterker en de gewone speakers alleen op de radio.Geeft een prima geluid met een heerlijke basondersteuning.
subwoofer1.jpg
 
Bovenaan Onderaan