Hoi,
Waarschijnlijk staat dit wel verspreid in meerdere draadjes maar goed.
Ik wil graag een subwoeffer:923: in mijn Fab2 inbouwen. Ik heb een aantal vraagjes.
- Kan ik deze parallel aan de achterboksen aansluiten? Of moet dit via de Dance?
- Moet voor de subwoofer nog een versterker?
- Condensator?
- Waar haal ik de stroom vandaan--> Accu? Of via de radio?
- Is het evt mogelijk om de front boxen te vervangen voor andere?
Is dit iets?
http://www.pimtensen.nl/offer_details.php?uid=75
Alvast erg bedankt!
- niks parallel aan sluiten op achter speakers moet apparte tulp kalbels leggen naar je versterker.
-subwoofer moet een versterker hebben kan ook zonder maar belabert geluid maakt het alleen maar slechter.
-geen condensator je werkt toch maar met 1 versterker en niet boven de 1500 Watt neem ik aan.
-stroom kabel van je Accu weg halen ( met zekering in de kabel )
ga naar halfords of mediamarkt voor tulp en plus en min kabel voor de versterker en remote.
(plus kabel hangt van je vermogen van je versterker af voor jou lijkt 5 mm wel genoeg en een zekering van 30 Ampere min zelfde diameter en min kan je achter weg halen bij je gordel bevesteging kaal schuuren tot kaal plaat en dan gewoon weer vast zetten)
-dat is zeker mogelijk door een compo set. dan wel hopen dat je een beetje handig bent...
-remote weg halen bij je geschakelde plus van je radio. en op je versterker aan sluiten voor het in en uitschakelen.
-heb je een radio met tulp uitgangen minstens 2.
- Als ik jou was en je wilt niet DB drags mee doen lekker dat setje nemen heb je goed geluid tegen weinig geld en meteen helemaal compleet.
-je mag mijn set ook wel kopen maar die kost wel wat meer en heb je wel een condesator nodig die trekt te veel stroom weg (condesator is een soort batterij die heel snel stroom uit kan lever voor als je sub een diepe of lange bass moet geven met veel vermogen ( Watt's )
dat die dan die stroom stoot geeft ( Accu is 9 van de 10 keer te licht ) en je condesator is binnen 1 a 2 sec weer op geladen )
-Als je net wat meer wilt kan je ook deze nemen.
http://www.pimtensen.nl/offer_details.php?uid=60
zal zeker goed klinken.
-Het licht er ook nog aan of je op 4 ohm of op 2 ohm of zelfs op 1 ohm speelt meeste en het makkelijkst en goedkoopst is 4 ohm zelf speel ik op
1 ohm maar daar gaat meer geld in zitten en moelijker aansluiten enzo enzo.
hoop dat je er wat aan hebt.....
gr jeroen