Sub's Octavia ABt

Rictavia

Actief lid
9065768657_0a3f94148d_c.jpg

subdivision

Forumguru
Vandaag met Jan samen ons nieuwe interieur opgehaald.
Volleer met stoelverwarming inc kachelpaneel van een passat 3c

Eerst maar is een grondige schoonmaak beurt.

Achterbank en armsteun zitten erin. morgen verder met de voorstoelen..

Kachelpaneel is van een passat 3c, dus blauw en rode verlichting.
Iemand een idee of ik de verlichting uit mijn oude paneel kan overzetten? of zijn het gewoon rode en blauw venstertjes die ik kan omwisselen?

Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Ziet er goed uit! Moet je veel wijzigen aan de stoelen en de achterbank voor ze in de Octavia passen?

subdivision

Forumguru
Hoef niks aan te passen, komt uit een octavia, alleen de voorstoelen moet ik om zetten, is nl een set uit een engelse auto

subdivision

Forumguru
Vandaag bijna de hele dag met de Skoda bezig geweest.
Engelse stoelen was toch niet echt plug and play.
Hele kabelboom aangepast en ook de gordelklikkers veranderd.
Plus de onder ombouw waar ook de opberglade in zit..
Omdat toch de have auto overhoop lag ook maar de versterker verhuist van onder de voorstoel naar het opbergvat achterin de kofferbak.
ook gelijk maar een rca kabel erbij getrokken en de 2 kanaals vervangen voor een 4 kanaals en een subje erbij geplaatst..
Kabel voor de stoelverwarming is onderweg, dus die nog even en het paneel aanpassen naar skoda kleuren...

Eerst het leer eens goed reinigen en in het vet zetten, dan zal ik goede foto's maken

• Leuk
Waarderingen: CDK

___JC___

Forumguru
Poeh klinkt als een berg werk zeg. Heb je de stoelen ook gewisseld of zit je nu op de passagiersstoel achter het stuur? Aan de foto te zien staan de stoelen op dezelfde plek, maar dat zou betekenen dat er in de bestuurdersstoel in de UK zo een opbergvak zit wat ik weer vreemd zou vinden..

subdivision

Forumguru
Vandaag de winterset gemonteerd..

staat niet verkeerd, al moeten er nog wel wat spacers tussen..

Nieuwe zomer wielen ga ik hoogst waarschijnlijk zaterdag ophalen, dus de benzen zijn te koop, zonder banden..

Hier een snelle telefoon foto..

Bovenaan Onderaan