Stromend water

Dealer heeft het "opgelost". Gaatjes in de afsluitdoppen geboord. Zelfs twee doppen weggehaald. Lekker handig, Kan er nog meer vocht naar binnen. Ik ga hier niet mee akkoord. Dit is symptoombestrijding zonder ook maar enigzins naar de oorzaak te zoeken. Wordt vervolgd.
 
Als het niet anders zou kunnen, prima. Binnen het gezin hebben we nog een citigo, maar die heeft dit probleem niet. En gezien het feit dat ik ook de eerste ben die dit ter sprake brengt lijkt het dus exemplarisch. Ik vind het dan ook jammer dat de niet naar de oorzaak wordt gezocht.
 

Cas

Nieuw lid
hi
afgelopen weekend tijdens een regenbuitje heb ik dit ook bij de mijne geconcludeerd, dinsdag as gaat hij terug naar de dealer.
gaten boren lijkt mij not done.
 
Misschien een domme vraag..... Maar bedoelen jullie met de kokerbalk de parafanbak?
Mocht dat zo zijn dan hebben er meer citgo last van (lees ook topic volgelopen citgo) en ben ik niet de enige..... Toch een contructiefout misschien?
 

Joske

Forumguru
neen @Jojojolande :)

kokerbalk zit onder je deuren, zowel links als rechts


hier een roest voorbeeld ;)

sills4.jpg
 

Cas

Nieuw lid
sorry voor de late reactie, drukdrukdruk dealer heeft het opgelost door de afwateringsgaatjes ruimer te maken.
ze wisten van het probleem in het algemeen.
vooralsnog is het opgelost
 

Busso

Actief lid
Intussen bijna 10 jaar na starten van dit topic loop ik hier ook tegen aan. Een tijd geleden zag ik dat een dop in de koker ontbrak waardoor er lekker zout pekel water in kan komen dus ik de koker netjes met warme lucht droog geblazen. Vervolgens na een tijd horen we water klotsen. Vandaag de voorste dop er weer uit en ja hoor stromend water waarna het klotsen weg is.

Tja doppen eruit laten is geen oplossing. Ik wil de oorzaak aanpakken. Moet toch ergens via de wielkasten naar binnen komen zou ik denken.

Iemand suggesties?
 
Bovenaan Onderaan