Stromend water

Sinds enige tijd hoor ik bij het optrekken en afremmen vloeistof stromen. In bochten hoor ik niets.
Daarvoor nooit last van gehad. Heeft iemand een idee?
 

Joske

Forumguru
je was net een bakje bier gaan halen bij de drankenboer? :pardon:

...

alle gekheid op een stokje, nergens last van waterlekkage in de wagen? In de koffer of aan de pedalen? (weet dat er hier ergens een verhaal staat van een ondergelopen Citigo, verstopte afvoer dacht ik, anders even zoekfunctie gebruiken ;) )
 
Ook ik ken het geluid.
Het kan zijn dat er in de parafanbak water staat. Ik heb hier helaas ervaring mee. Voor meer info...zie topic volgelopen citigo. Mijn advies: laat z.s.m. door je dealer controleren wat de oorzaak van het probleem is.
 

Der Einser

Forumguru
Heb je het ook als je knikt ?
Een waterhoofd?

Even serieus, zonder gekheid.
Hoop niet dat je afvoer(en) rondom je voorraam zijn verstopt.
Heb ik ook al eens gehad en toen was mijn kachelradiateur ook naar zijn moer.
Was een dure grap (Mercedes R klasse)

Dus dat misschien even checken.
Blaadjes en alle andere troep goed verwijderen, ook achter de roosters.
 

Antera

Donateur
Al geschud met je deuren/kofferklep?? kan ook goed water in staan wegens verstopte afwateringsgaatjes
 

Joske

Forumguru
Goed dat je dit terugkoppelt! hier kunnen andere Citigoërs nog iets aan hebben :thumbsup:

laat je ook weten wat de dealer hier op te zeggen heeft? ;)
 

CDK

Forumguru
Ik moest'm ff op de brug zetten, in die bewuste rechter kokerbalk lag bij mij de brandstofleiding lekker losjes te klapperen, vandaar mijn voorkennis, bij de Superb zitten daar overigens nog kunststof kappen overheen dus dan is een brug echt wel aan te bevelen ;)
 
Bovenaan Onderaan