Skodaatje1980
Actief lid
Sinds gisteren vanmorgen kwam ik erachter dat het Start stop systeem niet meer werkt, voorheen werkte dit altijd wel. Toen ik zojuist van werk terug naar huis wou rijden zag ik dat het oranje motor icoontje ineens aan was gegaan en de melding kwam dat er een storing is in het start stop systeem. Ik zal volgende week de Skoda garage wel bellen hierover, want ik mag aannemen dat dit onder de fabrieksgarantie valt? ( ik heb nog 1 jaar fabrieksgarantie, auto uit begin 2022)
Mhev 1.0 e-TEC, 7 dsg
Maar kan ik nou wel gaan rijden weer, want deze dealer zit niet om de hoek maar een kleine 40km (Groningen) Ik vind het niet zo fijn dat dit lampje aan is gegaan en ben dan altijd voorzichtig. Maar als ik naar mijn eigen garage ga dan kan ik daar natuurlijk voor gaan betalen. De fabrieksgarantie is natuurlijk alleen van toepassing bij de Skoda dealer?
Hebben jullie deze storing ook wel eens gehad? Het is echt ineens zo gegaan, en ik wil natuurlijk dat het zsm weer werkt. Net een nieuwe auto (bijna nieuw) gekocht en dan deze storing

Mhev 1.0 e-TEC, 7 dsg
Maar kan ik nou wel gaan rijden weer, want deze dealer zit niet om de hoek maar een kleine 40km (Groningen) Ik vind het niet zo fijn dat dit lampje aan is gegaan en ben dan altijd voorzichtig. Maar als ik naar mijn eigen garage ga dan kan ik daar natuurlijk voor gaan betalen. De fabrieksgarantie is natuurlijk alleen van toepassing bij de Skoda dealer?
Hebben jullie deze storing ook wel eens gehad? Het is echt ineens zo gegaan, en ik wil natuurlijk dat het zsm weer werkt. Net een nieuwe auto (bijna nieuw) gekocht en dan deze storing

Laatst bewerkt: