Storing navigatie na aankoppelen caravan??

nakharry

Forumguru
Heb je ondertussen de fietsendrager al geprobeerd?


Nee kan er helaas niet bij in de schuur.. moet ik eerst mijn schuur ontruimen helaas :laugh:

Mijn fietsendrager van Thule is 7 polig en in de oude Faab ligt een verbindingsstuk van 13 naar 7 polig.

Werkt het ook als ik alleen het verbindingsstuk aansluit @hemi24 ?
 

nakharry

Forumguru
de trekhaak kan door Pon zijn gemonteerd in NL

Het is de "elektrische" trekhaak waarbij je een knopje in moet drukken in je kofferbak.

Kan mij toch niet voorstellen dat de dealer deze gaat monteren. De tijd van ontvangst van de auto door de dealer en de aflevering was daar volgens mij ook te kort voor.
 

Bakkertje

Forumguru
Als er een uitroepteken staat, wat geeft de auto dan aan in het status scherm?
Bij mij geeft ie dan aan waarom er een waarschuwing is?
 
Laatst bewerkt:

mwhite

Forumguru
Het is de "elektrische" trekhaak waarbij je een knopje in moet drukken in je kofferbak.

Kan mij toch niet voorstellen dat de dealer deze gaat monteren. De tijd van ontvangst van de auto door de dealer en de aflevering was daar volgens mij ook te kort voor.

Kan hoor, je moest is weten wat ze allemaal doen bij Pon voordat de auto bij de dealer is.
Het opvragen van de opties via VIN nummer kan wel duidelijkheid geven.
En de caravan aan een andere auto? om toch de caravan uit te sluiten?
 

mwhite

Forumguru
werkt wat anders..
Er zit een sticker bij je reserve wiel of in het instructie boek.. daar staan codes op..
codes invoeren http://igorweb.org/equidec.aspx dan kan je precies zien welke opties de auto heeft.

https://images.app.goo.gl/bUxnKUeo1HiePxkX6

1D0 AHV Without trailer hitch
1D1 AHV Trailer hitch
1D2 AHV Trailer hitch, removable and lockable
1D3 AHV Trailer hitch
1D4 AHV Trailer hitch, manually swiveling
1D5 AHV Trailer hitch (pintle hitch)
1D6 AHV Trailer hitch
1D7 AHV Trailer hitch preparation
1D8 AHV Trailer hitch preparation
1D9 AHV Trailer hitch, power-folding
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Sticker bij mijn huidige Kodiaq nog niet kunnen vinden, dus ik ben bang dat ze daar ondertussen mee gestopt zijn...
 

Rallye

Forumguru
Zo’n zelfde sticker zou ook in je instructieboekje moeten zitten, maar daar zijn ze mogelijk ook mee gestopt.
 

nakharry

Forumguru
Sorry, lees jullie berichten nu pas. Adapter alleen maakte inderdaad geen fluit uit.

Hahaha, ja t is echt een zooitje in mijn schuur @Canon-Eye , wellicht dat ik er van de week even tijd voor maak. Net eerst even weer de auto in de WetCoat gezet en lekker gestofzuigd, was nodig.

Dat uitroepteken is van mijn Travel Assist @Bakkertje. Maar omdat hij maar 1 foutmelding op het scherm laat zien overrulled de melding "navigatie wordt gestart" de melding dat de Travel Assist.
 

nakharry

Forumguru
Dat zag je op mijn 2e foto @hemi24 , maar je kan verder niks meer aanklikken omdat het scherm vast staat met deze melding. Dus driedubbel irritant eigenlijk..
 
Bovenaan Onderaan