Columbus Storing in navigatie

Rainesh

Forumguru
Weet je zeker dat je een Columbus hebt?

Hou menuknop ingedrukt tot je in service menu bent en dan kies je softwareversie. Plaats een foto van MU en Train versie.

Daarnaast als je menuknop langer ingedrukt houdt dan kom je in Developer menu. Dan moet je Swap/Fec menu zien staan. Dan kies je geïnstalleerde fecs staan en stuur daarvan een foto van het lijstje.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 

Rainesh

Forumguru
@mlk_skoda

Je moet naar de dealer toe. Want alle je fecs zijn weg. Waarschijnlijk doet je bluetooth, USB etc het ook niet.

Het moet met Odis Online even weer functie vrijgave gedaan worden. Waar kom je vandaan?

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 
Kan ik daar ook weer terecht voor vrijschakelen? Kennis uit de buurt. Volgens mij met obdeleven!???
De achteruit geeft wel een vaag scherm. Niet meer de waaier afbeelding met streepjes.
Lijkt wel of beeld laat zien van camera maar die heb ik helemaal niet.
Bluetooth en de USB lijken te werken.
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
QUOTE
Volgens mij was Rainesh vrij specifiek wat er aan de hand is en hoe het hersteld kan/moet worden...

Dat gaat blijkbaar niet teruggedraaid kunnen worden met een simpel dongeltje van een paar tientjes!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wauw wat
QUOTE
Prettige manier van reageren. Eerst een vraag stellen en dan verwijzen naar een andermans antwoord.... Iets met open deuren maar reageerde op de laatste post van u forumguru. Maar dank voor je antwoord van Rianesh.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

hemi24

Forumguru
Ik was alleen benieuwd welke hobby-bob de aanpassingen aan je auto had gedaan en welke tool hij hiervoor had gebruikt.
Je zou echt niet de eerste zijn die veel storingen zou hebben na gebruik van één of ander Chinees kloon-kabel...
Nu is een OBD11 niet het slechtste wat je kunt kopen, maar blijkbaar kun je er toch redelijk wat mee in de war schoppen als je niet precies weet wat je aan het doen bent!
 
Laatst bewerkt:

Rainesh

Forumguru
Ik blijf het wel vreemd vinden dat je vrijschakelcodes opeens weg zijn. Heb je je unit ook geherstart door powerknop ingedrukt te houden.

Heb je getest wat het allemaal niet meer doet?

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 
Navigatie werkt niet
Traffic werkt niet (zelfde melding als navigatie)
Achteruit beeld werkt niet. Lijkt op camera beeld ipv waaier met streepjes.

Bluetooth, gsm streaming werkt prima.
Menü car lijkt ook gewoon te werken.

Unit is herstart met powerbutton vast houden.
 

Rainesh

Forumguru
@mlk_skoda

Ok weet je wat. Als jij een vcds kabel regelt dan kan ik er ff naar kijken op afstand. Of je komt een keer langs. Kan net zo goed zijn dat je hele coding naar de knoppen is.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 
Bovenaan Onderaan