Ik vond dit ook raar, maar het is zo beschreven in de handleidingen; maar met de huidige technieken ben ik van niets meer verbaasd; de logica is voor leken zoals wij, soms ver te zoeken. Vroeger draaide aan een kraan en de leiding was open ofwel toe. Tegenwoordig is dit niet meer het geval.
Conclusie voorlopig: ik heb de wagen achtergelaten in de werkplaats en gaan hem onder handen nemen, zo snel als mogelijk. Hopelijk eerder dus als 15 juli.
De technieker vond het geen goed idee om telkens koelvloeistof bij te vullen als het rode verklikkerlicht ging branden.
Ik heb een vervangwagen gekregen, die ik wel moet betalen!!!