lean
Lid
Geheel onverwachts een ernstige storing gehad, alle mogelijke lampjes gingen branden, maar starten ho maar! De bekende Windows truck toegepast, contact af, uitgestapt, deuren dicht, deuren open en weer een nieuwe poging. Weer alle controlelampjes aan maar niet starten. Na diverse pogingen Skoda service gebeld, Wegenwacht kwam, deze heeft computer gereset en aangeraden naar dealer te gaan. Van Beijnum Gouda kon niets vinden met uitlezen ( vreemd ) .
Wat ik vreemd vind: ik heb al een keer een storing van de navigatie gehad na een wasbeurtje en deze storing gebeurde ook na een wasbeurtje. ( was met de hand, spoel de auto gewoon af met de slang, heb nog wat bladeren weggespoten onderaan de ruitenwissers, allemaal niets bijzonders. Kan natuurlijk allemaal toeval zijn.
Die Octavia's kunnen toch wel tegen water ??
Bekend probleem ??
Wat ik vreemd vind: ik heb al een keer een storing van de navigatie gehad na een wasbeurtje en deze storing gebeurde ook na een wasbeurtje. ( was met de hand, spoel de auto gewoon af met de slang, heb nog wat bladeren weggespoten onderaan de ruitenwissers, allemaal niets bijzonders. Kan natuurlijk allemaal toeval zijn.
Die Octavia's kunnen toch wel tegen water ??

Bekend probleem ??