stoelverwarming doet het niet

Jo!

Actief lid
Eigenlijk nooit aandacht aan gegeven, sinds de (tweedehands) aanschaf van onze superb II 2012 heb ik nog nooit het genot van de vermeende aanwezige stoelverwarming mogen ervaren.
Ik zou niet weten hoe ik het aan moet krijgen, waarschijnlijke een snoertje los onder de stoel? of een instelling in de computer?
heeft iemand een tip?

EdK

Forumguru
Heb je knoppen met een stoel logo en verwarmings element er op ?
Zo nee dan heb je geen SV
Zo ja dan even de zekeringen kast als eerste een meten op defecte zekering !! ( niet kijken maar meten !! )
Zijn die heel dan meten of je tot connector onder stoel wel spanning krijgt !
Zo ja dan is naar alle waarschijnlijkheid het element defect in de zitting dus dat word dan eerst overwerken voor je nieuwe kunt laten plaatsen.... :koffie:

Slider

Forumguru
s-l1600-2.jpg.8b1555a869b35a15edf6fb68ffb18e5c.jpg

Dit zijn de knoppen die je moet gebruiken, het symbooltje spreekt vrij voor zich.

• Leuk
Waarderingen: Jo!

Jo!

Actief lid
ja uiteraard, anders was ik nooit op het idee gekomen. Ik kan regelen wat ik wil, maar er gebeurt niets.
De auto die ik heb is aardig compleet. maar wel 2e of 3e hands. er is vast wat gebeurd onderweg natuurlijk …

Slider

Forumguru
En is het dan alleen de bestuurder stoel die het niet doet, of beide stoelen niet? Dat kan een goede indicatie zijn waar het probleem zit.

• Leuk
Waarderingen: Tees

LdN

Forumguru
Je hebt het over regelen, bedoel je draaien? dan gaat het niet werken je moet er op drukken.
Draaien is voor interieur verwarming temperatuur.

• Leuk
Waarderingen: Jo!

Jo!

Actief lid
En is het dan alleen de bestuurder stoel die het niet doet, of beide stoelen niet? Dat kan een goede indicatie zijn waar het probleem zit.
ik zit meestal op de bestuurdersstoel (rijden aan de rechterkant is wat onhandig namelijk ), maar ik heb het rechts ook geprobeerd, maar ook daar krijg ik geen warm gevoel van.

Onder de stoel is er ook een stekker te vinden, is die niet los geraakt?
het is erg lastig te zien en ik weet niet waar ik naar moet kijken. - soort stekker. Er zitten namelijk meerdere stekkers incl AV spullen voor koppeling met schermpjes in de hoofdsteunen en waarschijnlijk de centrale unit (die het ook niet doen, maar vind ik niet erg)
ik de hoogste stand van de stoelen kan ik er wel een beetjeonder kijken, maar nogmaals, … ik weet niet waar ik naar moet kijken.

Je hebt het over regelen, bedoel je draaien? dan gaat het niet werken je moet er op drukken.
Draaien is voor interieur verwarming temperatuur.
logisch.
warme oortjes of warme billetjes. … als ik daar het verschil niet meer tussen weet denk ik dat ik ook niet meer mag rijden …

• Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan