Sticker Engeland voor koplampen

hemi24

Forumguru
Ik plak meestal 2 maandverbandjes op de lampen, ongebruikt en zonder vleugels. Nooit staande gehouden of seinen dat ik de tegenligger verblind, wel vreemde blikken.






:pieker:

Libresse Goodnight of Always Ultra Night?!?
Je kunt je wagen ook téveel pamperen...

:arghh:
 

ReinderC

Nieuw lid
Dank allemaal voor de vele reacties. waar ik op gehoopt had: een foto van iemands koplampen met zo'n ANWB sticker erop, bleef helaas uit.

Gisteravond met hulp van mijn broer de lampen zelf beplakt.
Dimlicht aanzetten en schijnen op een muur en dan de sticker positioneren zodat de verblindende lichtstraal wordt gebroken. Hierbij mijn foto's zodat je ziet waar ze horen te zitten op een Fabia:


Misschien maak ik er iemand blij mee!
 

Rallye

Forumguru
Netjes (vooral ook ten opzichte van je engelse tegenliggers)! Krijg je die stickers zonder beschadiging weer van je koplampen af?
 

ReinderC

Nieuw lid
Netjes (vooral ook ten opzichte van je engelse tegenliggers)! Krijg je die stickers zonder beschadiging weer van je koplampen af?

Daar gaan we wel van uit. Schijnt dat je het het beste kunt doen als je lang met licht aan hebt gereden zodat de kap wat warmer is. We gaan het meemaken... stickers ANWB hebben flinke plakkracht. In ieder geval niet met middeltjes proberen is mij met klem geadviseerd omdat je dan je koplamp beschadigd.
 

CharlesTucker

Forumguru
Weer afhalen lukt wel, ik heb vorig jaar wel wat stickerverwijderaar gebruikt voor de laatste restjes ljm die waren blijven plakken, dat maakt het net iets makkelijker. Maar flink met je vingers rollen werkt ook. En inderdaad, optie linksverkeer is makkelijker, maar om daar nou een nieuwe auto voor te kopen ... Anyway, goede reis! (ga je met de boot of met de trein?)
 
Bovenaan Onderaan