Standaard stuur of lederen stuur

rickske

Actief lid
Ja Lex het leder is zeer goed afgeschoren en zelfs geëpileerd want het voelt aan gelijk een zacht huidje. /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 

higgy

Forumguru
En ingemasseerd, vergeet dat niet!
Alleen bij lage temperaturen komt er een kippevelletje op, heel vreemd... /forum/images/graemlins/wink.gif
 
effe bij de topic blijven...

Ik heb nu geen leder stuur, in mijn vorige passat en golf wel. Een beetje jammer, geen budget meer.. Toch valt het mij niet tegen, het voelt niet zo plastic aan als dat ik had gevreesd, en sturen met 1 hand gaat prima.
 
Lijkt me wel een vraag voor dit topic:

Ik heb het sportpakket besteld, met daarin o.a. een 'driespaaks leren stuurwiel'.
Nou had mijn dealer geen O2 staan die hiermee uitgerust was, dus kon ik dit niet bekijken.
Ik heb me inmiddels suf gezocht, maar kan nergens een afbeelding van dit stuur vinden.
Kan een van de leden met het sportpakket misschien een foto maken van zijn/haar stuur?
 
@Psycho, hier is een foto van jouw nieuwe stuur. Overigens heb ik dit stuur ook besteld, en ben net zo benieuwd als jij!
 

Bijlagen

  • 7291-Dynamic stuur.jpg
    7291-Dynamic stuur.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 32

Potje

Actief lid
Tsja, vond ik dus jammer dat het stuur er zo uitziet. Het is de reden waarom ik niet voor het aantrekkelijke sportpakket heb gekozen en een combinatie heb gekozen.
 
@Lex Lichtmetaal:
Thanks!
@Potje:
Vind je het zo lelijk dan? Ik vind het er wel goed uitzien namelijk. Heb in mijn Alfa nu ook een 3-spaaks leren stuur en ik zou niet meer anders willen.
 

Potje

Actief lid
@Psycho: ja, maar joh dat is een 'Geschmacksache'. Ik ben volgens mij m'n wilde haren kwijt. Zal wel door die kleine jongen komen op m'n avatar.

Ik ga meer voor luxe en comfort (tot m'n midlife en dan ga ik weer voor sport en snel)

@Exciter: thanks voor het opschonen
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Wij hebben een gewoon stuur. Gewoonweg omdat het er niet meer in kon.

[/ QUOTE ]
D'r zat al een stuur in, bedoel je? /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif
 
Bovenaan Onderaan