Standaard stuur of lederen stuur

Ik heb zowel met het standaard stuur als met het leren stuur gereden en de standaard is erg glad en onprettig. Het leren stuur is veel prettiger en geeft houvast. Wat zijn de ervaringen van anderen.

groet
Passat
 

Wiseguy

Actief lid
Absoluut het leren stuur nemen..... dat zouden ze er eigenlijk gewoon standaard op moeten zetten in de Elegance uitvoering is mijn mening....
 

CorNi

Nieuw lid
Als er iets in je hand licht, dan sta je onder stroom Rickske /forum/images/graemlins/wink.gif
 

blacktdi

Actief lid
Ik heb in mijn huidige auto ook geen leren stuur en tot de dag van vandaag baal ik daar nog steeds van. Een leren stuur heeft veel meer grip en is over het algemeen wat dikker.
 

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
.....want het ligt zeer goed in de hand.

[/ QUOTE ]

DAT ZEI MN VROUW VANNACHT OOK!!!! /forum/images/graemlins/grin.gif

Uhm, leder doen.....
 

octofreak

Actief lid
Oh ja,

neem dan zo'n pakket met maxidot, MF stuurwiel en kleinleer pakket. Weinig geld en veel voor terug! Ik heb het zelf dus ook en bevalt prima
 

Potje

Actief lid
Ik zie persoonlijk het voordeel van de Maxidot niet. Heb wel het leerpakket en de gedeeld lederen zetels maar dat van die Maxidot begrijp ik niet helemaal.

Ik moet zeggen dat het ene lederen stuur niet het andere is: ik rij momenteel (voor nog een weekje) in een V70 en daarin zijn de lederen sturen gewoon te ranzig voor woorden. Vieze zweetplekken op de 10 voor 2 plekken.

Gelukkig kwam ik net een auto tegen waar geen lederen stuur inzat. Direct gekocht......
 
Bovenaan Onderaan