Sportstoelen i.c.m. tv schermpjes

EdK

Forumguru
Hoop geld, en als je je auto inruilt zie je het niet meer terug.
Tsja waarmee niet ?
Tuning zelfde verhaal
Mobieltje idem
Computer idem
"............

Soms gaat het er om dat je het doet voor eigen gemak, en jammer dan als het naderhand niets opbrengt.
Wat mij meer zorgen maakt is dat als het scherm kapot gaat en een excact dezelfde niet meer verkrijgbaar is en dat het nieuwe scherm of te groot is of te klein.
 

peterbaarlo

Senior Member
Tsja waarmee niet ?
Tuning zelfde verhaal
Mobieltje idem
Computer idem
"............

Soms gaat het er om dat je het doet voor eigen gemak, en jammer dan als het naderhand niets opbrengt.
Wat mij meer zorgen maakt is dat als het scherm kapot gaat en een excact dezelfde niet meer verkrijgbaar is en dat het nieuwe scherm of te groot is of te klein.


over dat tuning stukje ben ik heb niet helemaal met je eens. ik heb een paar weken geleden een JD module uit mijn Polo BM verkocht en die bracht toch nog 300 euro op. mooie restwaarde van 50% na 2,5 jaar gebruik.

@heijm426 ziet er goed uit!
 

Pieter_Ibiza

Forumguru
Dat probleem had ik ook. Bij mijn schermpjes zaten 2 ophangsystemen. 1 met bevestiging aan de beugels van de hoofdsteun en 1 met bevestiging middels klemmetjes. Die laatste gaan normaal gesproken onder de hoofdsteun door. Aangezien dat bij de sportstoelen niet kan heb ik ze gekruist bevestigd --> zie foto. Zit perfect! :thumbsup:
5e7esu9y.jpg
2ysu8ugy.jpg

Waar heb je deze gekocht? Ik heb deze ook nodig as zomer namelijk. Vorige wagen had normale hoofdsteunen zeg maar.
 
Mijn schermpje zit aan de originele steun vast en die steun ook met een riempje om de hoofdsteun , net als hierboven .
Werkt perfect , kan zelfs de kijkhoek veranderen voor onze kleine tv kijker
 

LucasH

Nieuw lid
Oplossing die gebruikt maakt van een elastiek. Ben namelijk op zoek geweest naar een oplossing voor de iPad's op de achterbank en elastiek icm een houder is een aardige oplossing.

2409_130232287352148635iPad-Headrest-In-Use.jpg

Lenco-DVP-738-X2-Portable-DVD-Player-14022012-2-p.jpg

@030-NL : heb jij dit elastiek zelf geregeld? Esthetisch niet mijn ding, praktisch is het wel
 
Bovenaan Onderaan