Sportstoelen i.c.m. tv schermpjes

CDK

Forumguru
Mee eens, maar het is tijdelijk.

Tijdelijk is bij mij een rit van twee uur of een vakantierit. Als je de bandjes met een beetje beleid aanhaalt trek je geen sporen in je stoel en laat je de zwaartekracht lekker zijn werk doen zonder dat het scherm verdraaid.

Moet wel zeggen dat de oplossing om ze helemaal weg te werken in de stoel wel de beste is, maar ja het gaat om keuzes maken.

ps. @Corné de Kluijver je hebt de groeten van Wally:thumbsup:
Groetjes terug aan Wally dan :D:thumbsup: Klein wereldje zeg! :jaja:

Edit: ik zie het al, je komt uit m'n buurdorp waar ik ook een jaar of 20 gewoond heb :)
 

lugolux78

Forumguru
Ik zit dus met zelfde "probleem". Aangezien ik leer achteraf heb, bij PON nagevraagd of ze niet ter hoogte van (waar eigenlijk) hoofdsteun zit, 3 lussen kunnen inbrengen. Net als dat je riem door spijkerbroek hebt. Weet niet of het werkt. Ben wel blij om te zien dat de normale oplossing zoals in Showroom van Francois77 werkt. Maakt lusjes wellicht overbodig.
 

CDK

Forumguru
Als er toch opnieuw bekleed wordt....., waarom dan geen schermpjes in laten bouwen? Dan houd je je mooie auto ook mooi.....
 

lugolux78

Forumguru
Money Money Money :) En voor die 3 keer per jaar is het me niet echt waard... Ik rij 90% alleen in de auto de rest doen we wel met beter snoer, plak en knip werk ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Rem82sch

Senior Member
Ik vind die elastieken echt niet uitzien. Dan zou ik bijna zeggen dan maar niet. Ik zou dan gaan voor ingebouwde schermen (heb ik gehad in m'n OPC) en een tweede mogelijkheid is inderdaad 2 Lussen maken achter in de stoel.
 

VWim

Forumguru
Voor die paar keer per jaar zou ik die elastieken echt voor lief nemen. Lekker boeiend dat het er niet uit ziet, praktisch is het in ieder geval.
 

Maik

Actief lid
Voor die paar keer per jaar zou ik die elastieken echt voor lief nemen. Lekker boeiend dat het er niet uit ziet, praktisch is het in ieder geval.
Doe ik ook..... iemand al een linkje waar ze te bestellen zijn???
 

Kiswum

Forumguru
Voor de nieuwe ouders onder ons, binnenkort worden achterwaarts geplaatste stoelen verplicht ivm i-size regelgeving. Hierdoor kunnen de kinderen tot 4 jaar de tablet/scherm op de hoofdsteunen op de achterbank gebruiken;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Voor de nieuwe ouders onder ons, binnenkort worden achterwaarts geplaatste stoelen verplicht ivm i-size regelgeving. Hierdoor kunnen de kinderen tot 4 jaar de tablet/scherm op de hoofdsteunen op de achterbank gebruiken;)
Die nieuwe regelgeving is mij bekend, maar als een kinderstoeltje achterwaarts geplaatst wordt, ziet het kind mijns inziens niets van wat er voor moois aan de hoofdsteun van de voorstoelen hangt, right?
 

VWim

Forumguru
Regelgeving gaat van toepassing zijn op nieuw geleverde stoelen. Voor bestaande/reeds verkochte stoelen is er geen probleem. Daarbij zijn de testresultaten nog weinig beter dan met de reguliere stoel die is voorzien van een vanglichaam. Het is daarom niet voor niets dat ik een reguliere stoel heb gekocht.
 

RefleCs

Forumguru
Die nieuwe regelgeving is mij bekend, maar als een kinderstoeltje achterwaarts geplaatst wordt, ziet het kind mijns inziens niets van wat er voor moois aan de hoofdsteun van de voorstoelen hangt, right?

Klopt Corné. Alleen geeft de persoon op wie je reageert aan dat je met die losse schermpjes die dan aan de hoofdsteun van de achterbank kan monteren ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

lugolux78

Forumguru
Heb denk ik de oplossing (indien je leer achteraf doet bijvoorbeeld). In je "hoofdsteun" van de sportstoel een dubbel lapje strak leer laten plaatsen (Voorkant) met opening van 5 cm aan weerzijde met "nep sticksel" Je ziet dan in ieder geval de riemen niet als je de schermen hebt gemonteerd en geheel zit strak...
Ga het aan PON (Alba) voorleggen en kijiken wat reactie is,... keep u posted.
 
Bovenaan Onderaan