van inkel
Forumguru
De tijd is aangebroken, de auto is net weg gebracht naar de tuner en word hopelijk binnen 2 weken omgebouwd tot een auto die totaal onbekend is in de tuning wereld, van de buitenkant kun je nergens meer iets zien wat op een skoda logo lijkt. Ik ben vreselijk benieuwd naar het totaal plaatje en wat jullie er van vinden. Sommige zullen het mooi/leuk vinden maar er zullen ook vast mensen zeggen dat de auto nu totaal vern**kt is. Alles is welkom!
Heeft Suzanne de Jong hem op gehaald voor De Grote Beurt?
Duurt ook 2 weken.
:grin:
Zaterdag ben ik langs geweest om toch nog het een en ander duidelijk te maken en om natuurlijk de auto te bekijken. De auto stond in een mooie grote verwarmde ruimte waar ook nog andere auto's stonden. De auto gaat met sprongen voorruit, bijna alle hageldeukjes zijn weg en de krassen zijn bijna niet meer zichtbaar. Ook zijn nu de grill en de handvatten mooi en strak meegespoten in kleur en kunnen dus binnen niet al te lange tijd er op. Ook is eindelijk de spoiler binnen waar we vreselijk lang mee bezig zijn geweest om die hier te krijgen. Na het passen op de achterklep bleek dat de pasvorm niet super was. Daarom is de spoiler ook met de hand aangepast zodat deze perfect op de achterklep past. Jammer genoeg waren de bumpers niet aanwezig bij de auto, die liggen nog bij de spuiter. Hieronder toch nog een paar foto;s van de auto. Kwaliteit is niet super maar ja, beter iets dan niets! Ook nu ben ik weer super benieuwd naar jullie reacties!