Sportline’s Felicia

van inkel

Forumguru
De tijd is aangebroken, de auto is net weg gebracht naar de tuner en word hopelijk binnen 2 weken omgebouwd tot een auto die totaal onbekend is in de tuning wereld, van de buitenkant kun je nergens meer iets zien wat op een skoda logo lijkt. Ik ben vreselijk benieuwd naar het totaal plaatje en wat jullie er van vinden. Sommige zullen het mooi/leuk vinden maar er zullen ook vast mensen zeggen dat de auto nu totaal vern**kt is. Alles is welkom!

Heeft Suzanne de Jong hem op gehaald voor De Grote Beurt?
Duurt ook 2 weken.
:grin:
 

Sportline

Senior Member
Heeft Suzanne de Jong hem op gehaald voor De Grote Beurt?
Duurt ook 2 weken.
:grin:

haha nee gelukkig niet. Als ze dat wel zou doen zou ik toch nee zeggen omdat er voor deze wagens niet veel te verkrijgen is. Als ik haar terug zou krijgen zou ze toch niet aan mijn eisen voldoen maar het interieur zal altijd wel vooruit gaan want dat gele wat ik heb....
 

Sportline

Senior Member
Vanochtend ben net gebeld door de tuner want ze zitten met een klein probleempje over de velgen. Ik had 14'' met ET38 voor en achter alleen de velgen met banden die er onder komen zijn groter en breder. Nu komt er voor ET38 en achter ET20 als ik dat goed heb. Dat moet allemaal wel goed gaan met in veren en met de APK want daar zit je ook weer mee...

Vanmiddag ben ik weer gebeld door de tuner, het volgende probleempje duikt op. De spoiler die ik graag op men auto wil hebben word niet meer gemaakt omdat er teweinig vraag naar was. Nu zijn er een aantal gemaakt en die zijn nog te verkrijgen, een zaak in CZ hebben er nog een aantal op voorraad maar dan met 3de remlicht. Op mijn auto zit dat er al op. Nu komt de spoiler toch deze kant op en word er gekeken wat de mogelijkheden zijn met de spoiler.

Ik denk dat het een exclusief bakkie gaat worden...
 

Sportline

Senior Member
Kleine update, vanmorgen ben ik even langs de tuner geweest. Ik schrok toch wel een beetje, hoe die er nu bij staat herken je geen Skoda meer uit. De hele neus is weg, bumpers voor en achter er af, koplampen knipperlichten en grill zijn er uit, handgrepen uit de deuren, hele binnenbekleding van de deur is er uit. Daar word gewerkt, ze zijn gister de hele dag bezig geweest om de auto uitelkaar te krijgen. Jammer genoeg is er verder nog niks gebeurd, de bumpers zijn nog niet bewerkt en alle deukjes in de auto zitten er nog in. Aankomende zaterag zou de auto klaar staan maar of ze dat ook redden... Overuren draaien dat moeten ze nu wel. Helaas heb ik geen foto's gemaakt...
 

Sportline

Senior Member
Anders ik wel, zo ziet de voorkant van men auto er nu uit. (Dit is gelukkig niet mijn auto hoor)
 

Bijlagen

  • aV1W1N7A-8b41dff20fff284944bfda947ef9b493.jpg
    aV1W1N7A-8b41dff20fff284944bfda947ef9b493.jpg
    58,7 KB · Weergaven: 32

Sportline

Senior Member
Moi jongs, na een drukke week werken ben ik weer thuis. Vrijdag belde de tuner al met de bootschap dat de auto zaterdag.......... niet klaar is :( Zaterdag ben ik langs geweest om toch nog het een en ander duidelijk te maken en om natuurlijk de auto te bekijken. De auto stond in een mooie grote verwarmde ruimte waar ook nog andere auto's stonden. De auto gaat met sprongen voorruit, bijna alle hageldeukjes zijn weg en de krassen zijn bijna niet meer zichtbaar. Ook zijn nu de grill en de handvatten mooi en strak meegespoten in kleur en kunnen dus binnen niet al te lange tijd er op. Ook is eindelijk de spoiler binnen waar we vreselijk lang mee bezig zijn geweest om die hier te krijgen. Na het passen op de achterklep bleek dat de pasvorm niet super was. Daarom is de spoiler ook met de hand aangepast zodat deze perfect op de achterklep past. Jammer genoeg waren de bumpers niet aanwezig bij de auto, die liggen nog bij de spuiter. Hieronder toch nog een paar foto;s van de auto. Kwaliteit is niet super maar ja, beter iets dan niets! Ook nu ben ik weer super benieuwd naar jullie reacties!
 

Bijlagen

  • Afbeelding476.jpg
    Afbeelding476.jpg
    97,7 KB · Weergaven: 35
  • Afbeelding479.jpg
    Afbeelding479.jpg
    59,2 KB · Weergaven: 30
  • Afbeelding480.jpg
    Afbeelding480.jpg
    50,9 KB · Weergaven: 31
  • Afbeelding482.jpg
    Afbeelding482.jpg
    55 KB · Weergaven: 27
  • Afbeelding483.jpg
    Afbeelding483.jpg
    53,4 KB · Weergaven: 18

Sportline

Senior Member
Eindelijk na 5 lange weken wachten was het zaterdag dan toch zover, ik mocht de auto ophalen. Vol spanning stapte ik thuis in de leenauto die ik van hun had gekregen en reed die kant op. Onderweg zat ik me al van alles te bedenken dat de auto niet goed was of dat ze er heel wat anders van gemaakt hadden. Daar aangekomen stapte ik naar binnen en kreeg meteen een koppie koffie aangeboden en we gingen meteen aan een tafel zitten, ik dacht nu komt het... Maar nee, hij vertelde me het een en ander en nadat we de koffie op hadden gingen we samen de garage in waar een blinkende Skoda Felicia stond! In mijn eerste oog opslag leek alles goed te zijn, gelukkig na mijn laatste ook! Ik kon niks vinden wat niet goed was of wat niet werkte. Nou nu wil ik jullie niet langer in spanning houden, hieronder de 'slechte' foto's van de auto. Vanmiddag ga ik haar schoon maken en dan probeer ik met een echte camera foto's te maken.
 

Bijlagen

  • Afbeelding548.jpg
    Afbeelding548.jpg
    92,9 KB · Weergaven: 37
  • Afbeelding549.jpg
    Afbeelding549.jpg
    89,9 KB · Weergaven: 30
  • Afbeelding552.jpg
    Afbeelding552.jpg
    91,1 KB · Weergaven: 33
  • Afbeelding560.jpg
    Afbeelding560.jpg
    96,8 KB · Weergaven: 31
  • Afbeelding567.jpg
    Afbeelding567.jpg
    94,8 KB · Weergaven: 38

Sportline

Senior Member
Kenteken kom nog midden voor hoor, geen paniek!
 

Bijlagen

  • Afbeelding572.jpg
    Afbeelding572.jpg
    94 KB · Weergaven: 22
  • Afbeelding576.jpg
    Afbeelding576.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 26
VET! echt erg mooi geworden, complimenten!
velgen staan er ook super onder, helemaal af!

Euh, ik lees iets over een meeting.........
Waar? waneer? waarvoor? hoe laat?
 

nemo

Senior Member
Gaaf geworden, je Felicia!! Wat mij betreft ben je uiterst welkom op de meeting, wil je wagen wel van dichtbij bekijken!
 

Sportline

Senior Member
Afgelopen week ben ik weer op pad geweest met mijn vrachtwagen door Nederland, Duitsland en België. Na terug komst bij ons op de zaak deed ik een vreemde ontdekking bij mij in de auto. De hele achterbank zitting was nat! Ik meteen naar het plafon kijken maar kon daar geen kringen vinden of iets dergelijks. Ook kon ik geen opgedroogde sporen vinden van water. Ik snap nog steeds niet waar het nou vandaan komt, alleen de zitting is nat verder niks. De rugleuning of het tapijt op de grond zijn allemaal droog. Iemand toevallig een ideetje waar het aan kan liggen. Ik dacht zelf aan de rubbers maar die zien er niet versleten uit...
 
het ziet er allemaal weer perfect uit eerst volgende meeting probeer ik er te zijn kunnen we hem naast elkaar zetten

mvg mark
 

Sportline

Senior Member
Dat zou leuk zijn idd. Ik zit nu in spanning hier thuis want vandaag heeft de auto een grote beurt gerkegen en ook nog de APK. Ik ben benieuwd... Over een paar weken gaat de auto weer richting de tuner, er komt dan voor toch achter een Supersprint uitlaat systeem onder en natuurlijk is alles weer custom made. Ook hoop ik dan weer wat extra pk's er bij te krijgen. Daarna wil ik aan de binnekant beginnen met het herbekleden en dan pak ik meteen de audio mee. Maar eerst, werken werken en werken en sparen sparen en nog een sparen...
 
Bovenaan Onderaan