Sportline’s Felicia

Sportline

Senior Member
Hoi allemaal, vorige week reed ik achter een zand vrachtwagen en je kent het wel, de steentjes vliegen alle kanten op. En uiteraard ook tegen mijn auto, her en der kleine deukjes er bij helaas. Het ergste is nog dat er nu in mijn koplampglas een gaatje zit en de scherven in de koplamp liggen. Nu zit er een mooie ronde sticker op van CarGlass dus die houd alles een beetje bij elkaar. Allen er is nu 1 probleem, met de APK is het afkeur omdat er een stuk van die ribbels in het koplampglas mist. Nu heb ik op een Tsjechiesche site een setje heldere koplamp glazen gevonden alleen ik weet niet hoe ik die hier krijg. Ik heb Exciter al geprobeerd maar daar krijg ik geen antwoord van, ook de garage kan me niet helpen. Dus bijdeze, WIE KAN ME HELPEN!!

Hier onder de site van de koplampen, het gaat wel om de vierkante koplampen.

http://www.spoilercentrum.cz/eshop/produkty/skoda-felicia-od-04-98-cire-kryty-pr-svetel/

http://www.lbn-carstyling.dk/product.asp?product=468
 

Bijlagen

  • 5686_1.jpg
    5686_1.jpg
    29,4 KB · Weergaven: 22
  • 7136_8980.jpg
    7136_8980.jpg
    29,6 KB · Weergaven: 22

Desperado

Forumguru
Interesante site.
Enig klikwerk leverde mij helaas niks op aangezien mijn Tjechisch niet zo best is.
Ik ben wel benieuwd of dit in NL ook te leveren is.
 

Sportline

Senior Member
Zo, na een weekje van 78 uur in 6 dagen zit ik eindelijk weer op een bureaustoel achter de pc plannen te maken voor de auto die in september weer weg gaat voor de bumpers. Het is al zeker dat er een andere achter bumper op komt omdat deze goed vervormt is. Als je gewoon kijkt zie je het niet maar als ze op de brug staat zie je het heel erg duidelijk. Wat betreft de voorbumper, daar ben ik al uit. Vandaag heb ik een paar modelletjes gemaakt om te kijken hoe het staat en ik moet toegeven, ik vind het super mooi/ appart/ leuk maar ik zou niet weten hoe ik er op ben gekomen en wanneer. Kijk maar naar de foto's dan zie je het vanzelf! Ik ben nog van op plan om er groene ledlampjes achter te maken zodat je 's nachts een mooi effect krijgt. Ben benieuwd naar jullie reacties.
 

Bijlagen

  • Afbeelding123.jpg
    Afbeelding123.jpg
    94,3 KB · Weergaven: 33
  • Afbeelding127.jpg
    Afbeelding127.jpg
    94,6 KB · Weergaven: 28
  • Afbeelding128.jpg
    Afbeelding128.jpg
    94,1 KB · Weergaven: 36
  • Afbeelding129.jpg
    Afbeelding129.jpg
    96,2 KB · Weergaven: 40

Desperado

Forumguru
Grappig en knap gedaan ; ja.
Maar mooi......nee, sorry.
Ik zou het niet willen, ik vind het origineel toch mooier.
 

Sportline

Senior Member
Tis weer een tijdje geleden maar ik ben er nog wel hoor, mij krijg je hier niet weg. De laatste tijd ben ik niet veel meer thuis vanwege mijn werk als chauffeur. Sinds kort heb ik een vast contract en een vaste vrachtwagen. Geen Skoda maar wel een mooie Scania R Serie. De laatste tijd ga ik steeds op een maandag ochtend weg en kom ik vrijdag 's middags weer terug en het slapen langs de weg bevalt me wel. Gezellig in een café 's avonds en daarna op een grote parkeerplaats allemaal slapen.
De plannen met de Felicia zijn er trouwens ook nog en ik ben druk bezig. In de tussen tijd heb ik een grill besteld in Duitsland en ben nu bezig met een spoiler en heledere koplampglazen en knipperlichten voor. Ook gaat de auto in september naar SKG voor de bumpers. Ik zit nog steeds te twijfelen over de mistlampen, ik zit er sterk aan te denken om geen logo vast voor de lampen te maken. Gewoon zo laten en dan uit metaal 2 rondjes laten maken met alsnog het logo er in zodat ik die appart er in kan doen voor de show. Zo hou ik dezelfde bumper maar kan hem toch weer anders maken. Jullie horen nog van me...
 

Desperado

Forumguru
Geen gek idee, metalen rondjes ervoor.
Ik ben benieuwd of het allemaal gaat lukken met die heldere koplampen enzo.
Veel succes!
 

Sportline

Senior Member
Heldere koplampen ben ik al vanaf gestapt na informatie van de verkoper uit Duitsland. Er zit geen E-Keur op en geen refector dus het licht beeld van de koplamp op de straat is helemaal weg en is dus niks meer. We blijven verder zoeken, maar de grill is onder weg. Ook kreeg ik te horen dat de spoiler niet meer gemaakt word, tjaa....
 

Desperado

Forumguru
Ik had voor mezelf al besloten dat ik geen (grote) investeringen meer doe in mijn auto.
Ze heeft me voorlopig wel genoeg gekost.
Dus voor mij is het ook geen probleem dat het niks is.
 

Sportline

Senior Member
Vandaag is de grill binnengekomen. Tis gewoon een 1 stuk plastic en verder niks, ik heb hem al wel heel even voor de auto gehad. Haha het ziet er appart uit, foto's volgen als de auto helemaal klaar is in eind September.
 

Sportline

Senior Member
Jup, het is gewoon een stuk zwart plastic dat nog niet voorbewerkt is. Ik laat de grill mee spuiten in de kleur van de auto zodat je mooi één geheel krijgt, ook word de auto binnenkort compleet uitgedeukt en waar het nodig is bijgespoten en de roest plekjes worden verwijderd uit de wielkastranden. Een bekend Skoda Felicia kwaaltje...
 

Sportline

Senior Member
De tijd is aangebroken, de auto is net weg gebracht naar de tuner en word hopelijk binnen 2 weken omgebouwd tot een auto die totaal onbekend is in de tuning wereld, van de buitenkant kun je nergens meer iets zien wat op een skoda logo lijkt. Ik ben vreselijk benieuwd naar het totaal plaatje en wat jullie er van vinden. Sommige zullen het mooi/leuk vinden maar er zullen ook vast mensen zeggen dat de auto nu totaal vern**kt is. Alles is welkom!
 
Zo iets:

Foto-SWYXPTQR.jpg


Deze kwam ik afgelopen jaar tegen aan de Worthersee in oosterijk, waar we ieder jaar een groot Volkswagen treffen bezoeken.

Hoe dan ook, ik ben benieuwd!
 

Sportline

Senior Member
Ik kon het vanochtend niet laten en heb daar meteen een paar mooie velgen uitgekozen. De velgen komen redelijk vaak voor onder show wagens dus vandaar de keuze en het staat er mooi bij, daar gaat het om, het totaal plaatje! Kijk en huiver! afmeting: 4x100 7j 15'' ET38
 

Bijlagen

  • Kopie van prod_lenso_bsx_zwart_080125031744.jpg
    Kopie van prod_lenso_bsx_zwart_080125031744.jpg
    24,9 KB · Weergaven: 23
De lenso, BBS replica. Mooie velg!
De origineele BBS-en zijn niet meer te betalen, absurd wat voor'n prijzen ze daar voor vragen!
 
Bovenaan Onderaan