sitechris
Donateur
Wat ik tegenwoordig jammer vind is dat veel sportieve modellen in de middenklasse qua uiterlijk en qua vering eruit springen. In negatieve zin vind ik. Auto's als de Megane RS, Octavia RS, Leon FR en Cupra, Honda Civic R vind ik persoonlijk er net wat te heftig uitzien. Geldt ook voor de vering. Vaak te hard en compromisloos. Zie je ook al bij Audi's. De enige middenklasser die je low-profile kunt rijden, maar wel met 200 pk onder de kap, is de Opel Astra 2.0T Cosmo. Helaas is de Astra erg duur. Veel zaken die standaard horen te zijn zitten er niet op (elektr ramen achter, neerklapbare achterbank, climate control)
Eigenlijk zonde dat niet meer merken incognito scheurbakken aanbieden in de middenklasse. Ze zijn er wel, maar dan wel de klasse hoger (Laguna, 406, C5 V6-en, Audi A4, Honda Accord 2.4, Passat V6 etc etc). Helaas zijn die auto's allemaal 40k of duurder.
Waarom niet gewoon de tweeliter turbo motor uit de Octavia RS aanbieden in Elegance trim (niet met de 15 inch, maar op 16)? Ik had hem blind aangeschaft.
Eigenlijk zonde dat niet meer merken incognito scheurbakken aanbieden in de middenklasse. Ze zijn er wel, maar dan wel de klasse hoger (Laguna, 406, C5 V6-en, Audi A4, Honda Accord 2.4, Passat V6 etc etc). Helaas zijn die auto's allemaal 40k of duurder.
Waarom niet gewoon de tweeliter turbo motor uit de Octavia RS aanbieden in Elegance trim (niet met de 15 inch, maar op 16)? Ik had hem blind aangeschaft.