Spoorverbreders

EdK

Forumguru
Tsja en zo zijn er die verhogen achterlijk vinden omdat hij al hoog zat is !

Maar dat is nu het mooie aan de mens, geen één is gelijk en dus vinden we allen iets anders mooi

Maar zoals al gezegd is door ertromp stel je even voor in de " meet en greet " word namelijk zeer op prijs gesteld en hierdoor zijn er ook veel actieve leden die nu of indien nodig veel voor je willen en kunnen betekenen dan !
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Ok ok done medelotgenoten al zou ik geen actief lid gaan worden die grote aanpassingen noodzakelijk vind. Prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed en als ik meer had gewild dan had ik wel ik een X5 genomen.
 

Antera

Donateur
Waarom zou je een kodiaq überhaupt willen verlagen. Een reden voor kodiaq was juist ook de hoogte alleen had de auto wat mij betreft nog een paar centimeter hoger gemogen. Ik ga eens informeren hoe ik dit het best kan laten doen zonder al teveel comfort in te gaan leveren. Lijkt mij juist ook stoerder als kodiaq wat hoger op zijn sloffen staat.


Dit is heel simpel te beantwoorden. Door de verlaging word hij een heel stabieler wat een fijner weg gedrag geeft. Minder overhellen in de bochten waardoor deze veel zekerder aanvoelt. Inleveren kwa comfort doe je met een setje Eibach amper tot niets maar krijgt er veel andere dingne voor terug.

Hoger zal niet meevallen. Geloof niet dat er verhogingskits zijn voor deze modellen en je dempers gaan dit niet leuk vinden. Daarnaast zie ik dan niet waarom je hem nog meer wilt verhogen?
 
Bovenaan Onderaan