Spoorverbreders

CDK

Forumguru
Graag gedaan en het was gezellig om jullie te ontmoeten, dankjewel voor de heerlijke koekjes :)
 

Octavia_Gert

Senior Member
Zo, mooie Kodiaq! Die mooie rode kleur met zwarte accenten, echt top! Logo voor nog in het zwart en de diffuser misschien, ga je hem ook nog verlagen?
 

BWK K1600gt

Actief lid
Zo, mooie Kodiaq! Die mooie rode kleur met zwarte accenten, echt top! Logo voor nog in het zwart en de diffuser misschien, ga je hem ook nog verlagen?
Het logo voor is deels in het zwart en smoelt naar mijn mening prima. Een verlaging heb ik niet in de planning staan, maar ik weet niet hoe ik er over 2 maanden over denk.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
maar ik weet niet hoe ik er over 2 maanden over denk.
Ach dat ligt eraan hoe standvastig je bent !!

Als je gevoelig bent voor al het commentaar als je niet verlaagd dan is hij binnen de 2 maanden een 30 a 40mm lager.
Ben je er niet gevoelig voor dan gaat hij zo over enkele jaren terug naar de dealer...

:cheers:
 

BWK K1600gt

Actief lid
Ach ik had de auto nog geen dag in bezit en de eerste mod was al een feit want voor het oog moest dat. Het blijft verder een SUV en die mogen wat hoger op de pootjes staan, anders had ik ook een stationwagen kunnen bestellen:maakmegek:
 

Joti

Senior Member
En nu ontchromen achter en een andere kentekenplaathouder...

Dikke bak! Mooie kleurstelling zo
 

CDK

Forumguru
@Racer01, dat zou geen probleem moeten zijn qua passing (de 21” wielen onder mijn Kodiaq steken nog 14mm verder naar buiten, maar die zijn 9.5J breed en hebben ET25) maar de vraag is of je dat moet willen? Met spacers van 21mm ga je al van ET41 naar ET20, ga je nog verder dan ga je misschien wel te veel vragen van je wiellagers ;)
 
Waarom zou je een kodiaq überhaupt willen verlagen. Een reden voor kodiaq was juist ook de hoogte alleen had de auto wat mij betreft nog een paar centimeter hoger gemogen. Ik ga eens informeren hoe ik dit het best kan laten doen zonder al teveel comfort in te gaan leveren. Lijkt mij juist ook stoerder als kodiaq wat hoger op zijn sloffen staat.
 
Bovenaan Onderaan