MarkvdD
Forumguru
Ik heb even zitten lezen in het instructieboekje hoe ik de spiegels van m'n Octavia II handmatig kan inklappen. Moet simpel zijn dus ik naar de auto om te proberen. Nu blijkt dat op de schakelaar voor de spiegelverstelling in onze auto de stand voor handmatig inklappen ontbreekt. De enige standen die erop zitten zijn 'L' - '0' - 'R' - en spiegelverwarming.
Kan het kloppen dat de stand voor handmatig inklappen er niet op zit, of zou het kunnen dat er andere schakelaar in is gegaan ooit en dus eigenlijk de verkeerde?
We hebben een Octavia II Combi Elegance Businessline uit 2009.
*aanvulling*
Wat me ook opviel is dat de rechterbuitenspiegel niet naar beneden kantelt als de schakelaar in 'R' staat en je de auto in z'n achteruit zet. Volgens het instructieboekje zou hij dat moeten doen. Kan dit iets met elkaar te maken hebben?
Kan het kloppen dat de stand voor handmatig inklappen er niet op zit, of zou het kunnen dat er andere schakelaar in is gegaan ooit en dus eigenlijk de verkeerde?
We hebben een Octavia II Combi Elegance Businessline uit 2009.
*aanvulling*
Wat me ook opviel is dat de rechterbuitenspiegel niet naar beneden kantelt als de schakelaar in 'R' staat en je de auto in z'n achteruit zet. Volgens het instructieboekje zou hij dat moeten doen. Kan dit iets met elkaar te maken hebben?
Laatst bewerkt: