Spiegel + linkerzijde beschadigd: vluchtmisdrijf

s-line

Forumguru
De spiegelkap kan net zo goed van een Peugeot 208/308 zijn,deze spiegelkappen zijn identhiek van deze modellen.. heb je meer keuze om te gaan zoeken.
Maar de kleur( NR=KTP) lijkt mij dan eerder van een 208 of inderdaad DS3/4(cactus) want de 308 is niet in die kleur geleverd.
 
Laatst bewerkt:

neoproject

Actief lid
Ben ik aant rondrijden op de fiets en zie ik deze Citroën C3 met volgens mij dezelfde kleur. Kon niet dichter komen door de poort en mensen waren niet thuis. Kan iemand zeggen of deze ong van 2012 zou knn zijn?
 

Bijlagen

  • citroen.JPG
    citroen.JPG
    137,8 KB · Weergaven: 172

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat ie vooral van de zijkant/voorkant de DS3 wil zien (ontbrekende spiegelkap is lastig te zien van de achterkant van een auto)


@neoproject Ik weet niet of je aan de andere kant van de heg kunt komen om door de heg te kijken? Anders op een Citroenforum aanmelden, en vragen of ze de verschillen tussen de verschillende bouwjaren kunnen benoemen. Mogelijk dat iemand uit de schadebranche zoals @s-line ook kan aangeven in welke bouwjaren die kleur is geleverd. (veel kleuren worden maar 1 of 2 jaar veel verkocht, en dan komen weer andere kleuren op).
 

EdK

Forumguru
kunnen jullie aan de hand van kenteken niet verder zien van wanneer de wagen is ?
Ik weet dat het kenteken op naam staat, maar kan me voorstellen dat buiten dat je toch ook moet weten welke wagen je dan rijd ?
En tsja anders de politie even langs laten komen die mag iets meer lijkt me !!??
 

EdK

Forumguru
Wel laat de politie maar ff langskomen en verbaal laten opmaken.
Zorg dat je sterk staat naar je verzekering !

Enne geen medelijden krijgen met tegenpartij, hadden ze ook niet met jou toen ze je wagen sloopte.
En weet niet hoe het in België is maar hier is doorrijden na ongeluk een misdrijf !!

succes met verdere afhandeling....
 

neoproject

Actief lid
Heb volgens de politie twee opties: Europees aanrijdingsformulier alsnog invullen en dan wordt de zaak wss geseponeerd ofwel een zaak van maken. Ondertussen wel al de foto doorsturen naar de politie zeiden ze moesten ze moeilijk doen.
Heb de beste man nog eens gebeld lijkt me een bejaarde man. Morgen om 11 uur afgesproken.
 

EdK

Forumguru
Tsja als bejaarde man is dan is hij misschien bang dat hij zijn rijbewijs kwijtraakt !??

Maar succes morgen en in iedergeval een schade formulier invullen zodat jij vanuit jouw verzekering in iedergeval je schade kunt verhalen, en nu met zekerheid !
 

neoproject

Actief lid
Man ik heb kilometers gefietst in Mortsel, vastberaden was ik. Ik wist dat ik moest zoeken naar een Citroen in die kleur dus moest ik niet meer in detail naar elke auto kijken :) Conditie is er wel wel bij gevaren, elke avond een uurke of twee rond gefietst van vrijdag tot nu :)
Maar komaan , hoe veel geluk kan een mens hebben!
 

neoproject

Actief lid
Nog wat verder opgezocht via zijn naam en blijkt dat zijn vrouw overleden is in juli 2016. Zij was toen 86 jaar dus kan je wel ongeveer weten hoe oud de man is. Voel bijna medelijden met de man...

Toch wel freaky welke info je over mensen te weten kan komen via simpel opzoekwerk.
 

Cordoba

Forumguru
@neoproject Gefeliciteerd met het vinden van de veroorzaker, al plaatst je dat wel voor een gewetensvraag. Blijft de vraag of ie nu niet doorgehad heeft hoeveel schade ie heeft veroorzaakt, en alleen een stuk van zijn buitenspiegel heeft gemist, of dat ie er bewust vandoor gegaan is.
 

EdK

Forumguru
Toch wel freaky welke info je over mensen te weten kan komen via simpel opzoekwerk
Tsja en dan zijn er nog mensen die zeggen "ik heb niets te verbergen " .....
Zo kwam ik een tijdje terug erachter dat een collega de contributie nog niet had betaald voor voetbal van zijn zoon.
Had de club in een pdf gezet die voor geheel de wereld te downloaden was....
Ja mijn collega was er erg blij mee, ondanks dat hij geen geheimen had zoals hij altijd verkondigde....:pieker:
 

EdK

Forumguru
Zou zeker wel met je schadewagen er naar toe gaan !
Kun je de beste man toch even laten zien wat zijn gevolgen zijn !!
 

neoproject

Actief lid
Ja ga ik zeker doen en foto's nemen van de schade aan zijn rechterzijde.
Hij zei aan de telefoon dat hij dacht dat er niet veel schade was aan men auto
 

EdK

Forumguru
Tsja tussen denken en kijken zit nog altijd een verschil.
Maar dan nog een papiertje met een 06 nummer of een adres is dan het minst wat je kunt doen.

Met me RR gehad, 3 maanden oud of zoiets en was iemand van een bedrijf naast ons tegenaan gezeten.
Schade leek ook nihil maar hadden wel netjes papiertje onder ruitenwisser gedaan
Bij taxatie van dealer was het toch een nieuwe achter bumper en al met al een bedrag toen van rond de € 1000,00

Dus tsja....
 

Niels83

Forumguru
Zou geen verschil mogen maken , maar gaat me er meer om dat bij bepaalde merken het tot aan eigenaar wel te achterhalen is.
Of dit bij een Skoda / Citroën ook mogelijk is.....? durf niet te zeggen.
In dit geval was het een geluk bij een ongeluk dat het wel te achterhalen was.....maar mede ook omdat de lokale pers / TVstations er bovenop zaten.
Een Mercedes in een arm land als porto Rico is wel wat Anders dan een Citroën in NL in vakantie periode. ding kan overal zijn.

Daarbij gaat dit niet om doodslag he.
 
Bovenaan Onderaan