SoundSystem Versterker Uitcoderen?

FlavioX

Forumguru
Dat is juist het probleem. Alle aanbieders geven aan dat het niet kan of dat ze het niet weten.

Het is een kwestie van geluk hebben of anders de weg van een eigen DSP-versterker.

Ik heb deze aanbieder al een bedradingsschema gestuurd van de SoundSystem, maar ze vragen mij nu hoe dit is aangesloten op de Canbus.

Ik zou het eens bij Joying proberen, die kunnen denk ik wel duidelijkheid verschaffen.

https://www.joyingauto.eu/joying-vw-android-car-radio-head-unit-4gb.html

https://www.joyingauto.eu/joying-ips-screen-vw-android-8-1-car-stereo-replacement.html

Volgens hun website ondersteunen deze de Dynaudio OEM versterker dus naar ik aanneem ook de SoundSystem OEM versterker.
 

Highway

Forumguru
Behalve het aan/uitzetten van de versterker van het sound system, had ik ook problemen met de volume. Geluid was erg luid. Ook functioneerde alleen de voorspeakers.

Dat was met een joying android 4.4.4 radio een aantal jaar geleden. Ik had ze toen benaderd met het sound system probleem. Ze hebben vervolgens een nieuwe canbus decoder opgestuurd (ik moest verzending betalen en helaas pikte de douane het pakje eruit dus mocht ik import kosten betalen). Helaas werkte het sound system nog steeds niet betrouwbaar.

Versterker ging wel soms aan, maar niet altijd. Mogelijk dat ze dit hebben verbeterd en dat het sound system nu wel goed aan gaat.

Door al die problemen heb ik er vervolgens een DSP versterker in gebouwd. Had geen zin meer te blijven kl*.en om het sound system werkend te krijgen.

Je kan natuurlijk een unit kopen, en indien het niet functioneert alsnog een andere versterker plaatsen.
 

VAG-man

Forumguru
@FlavioX bedankt voor de links, maar dit gaat volgens mij niet passen in een S2. Er zijn maar weinig Android autoradio's geschikt voor de S2.
 

VAG-man

Forumguru
Oké dus het kan zijn dat als er bijv. alleen Octavia staat dit ook past voor de Superb. Dan heb ik véél meer keuze.
 

FlavioX

Forumguru
Oké dus het kan zijn dat als er bijv. alleen Octavia staat dit ook past voor de Superb. Dan heb ik véél meer keuze.

Meestal staat er Superb vanaf 2008 bij. De Joying 10-inch versie wordt gemonteerd met een 1-DIN frame en het scherm is afneembaar en ligt als het ware op het dashboard.
 

VAG-man

Forumguru
Ik heb contact gehad met Joying. Ze weten niet zeker dat hun product werkt met SoundSystem, ondanks dat deze wel werkt (volgens hun website) met Dynaudio.

Helaas nog steeds geen geschikte Android autoradio die SoundSytem ondersteund.
 
Bovenaan Onderaan