Smaken verschillen...

Jpoers

Lid
erg netjes verwoord exciter.

iemands keuze dient men te respecteren wanneer deze niemand anders kwaad doet. dus ook de keuze om je auto te... veranderen.
 

AMBIO2

Actief lid
Schitterend geformuleerd, helemaal mee eens!!!!
Nu het draadje nog even lezen.
Nogmaals, respect voor de bouwer, zonde van de auto.
 

Exciter

Administrator
Klinkt echt beter, hier kan ik mij goed in vinden.

en trouwens, ik meende het echt, de auto vind ik niet mijn smaak, maar zal echt willen weten, wie de spuiter was.
 

Jpoers

Lid
Jah sommige auto;s zijn ware kunststukken als mijn kijkt naar alleen het spuitwerk.

Op discovery is ook wel eens een programma RIDES, hier was laatst een X5 van een Osbourne volledig gerestyld maar voornamelijk bijzonder bespoten.

Niet dat ik het zelf zou willen maar wel erg indrukwekkend.
Osbourne X5 van dichtbij zijn het allemaal hoge kwaliteit doodskoppen, die in het donker oplichten.
 

___JC___

Forumguru
Die X5 was echt vet man !!!
rockon.gif
 
Of ik nou de enige ben of niet, ik vind de auto heel geslaagd.
Deze auto's zijn ook niet voor mensen die alles zo compact, practisch en efficient willen. Het is meer een auto om mee rond te scheuren en om hem te showen, niet om de boodschappen mee te doen!
Deze auto's zijn héél veel geld waard, de waarde van zo'n auto kan soms wel verdriedubbelen, helemaal bij een Skoda.
En de Porche-velgen zijn ook heel vet, alleen het porche logo is zwaar not-done.
 
helemaal mee eens exciter,daar komt bij dat dit soort auto's meestal gebouwd worden om met een een aanhanger van show naar show te rijden.
al was het maar om niet onder het rijden een compleet vliegenkerkhof op de auto te krijgen wat er dan ter plekke eerst weer afgepoetst moet worden.

en inderdaad de ombouw is vakwerk ik vind zelfs sommige elementen van de ombouw wel mooi ambio2.

wat de velg logo's betrefd ,ik kan alleen maar zeggen dat ik momenteel in mijn 18 inch audi-RS velgen ook de originele logo's heb zitten.

omdat die imitatie troep er kwa diameter niet inpast.

ik heb nu met veel pijn en moeite aluminium skoda logo's in een iets kleinere diameter besteld via een buitenlandse site.

dus soms zijn mensen te snel met conclusies,mijn redenatie is ook dan maar audi logo's voorlopig dat ziet er altijd nog beter uit dan van die lelijke gaten !
 

Matra_Murena

Actief lid
Elk idee is te bestellen kwa logo op je wielnaaf, maar het feit dat hij Porsche velgen onder zijn Octi heeft gezet is wel een bewijs dat het erom gaat de wagen er zo mooi mogelijk uit te laten zien! Geen Autostyle velgies eronder, maar gewoon echt vakwerk! (maar die logo's moeten er zo snel mogelijk af natuurlijk)

Verders een prima gelukte tuned-car! Schitterend gespoten, bewerkt en afgewerkt! Totaal niets aan op te merken als je enigszins bekend bent met dit soort wagens!
 

FILA

Lid
Schitterende wagen kwa afwerking!
Mooie airbrush en gewoon knap gedaan.
En hij rijdt zo ni rond he, das airride, kan je je auto zo hoog of laag zetten als je wilt!
 

FILA

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Sandertjuh</font><hr />

Maar hij rijd wel...
Ik blijf er bij, mooie bak, helemaal mijn smaak.

[/ QUOTE ]
Ja duh, hij rijd wel.
Maar ni me zen kas op zenne band he.
Da noemt AIRRIDE, kunt ge uwen auto hoger zetten om rond te rijden.
Wreed gemakkelijk.

En ja, chick machien
 

Jpoers

Lid
Ja duh, hij rijd wel. = Jah, hij komt vooruit.
Maar ni me zen kas op zenne band he. = rijd niet op zijn banden.
Da noemt AIRRIDE, kunt ge uwen auto hoger zetten om rond te rijden. = dat heet airride, hiermee kan je je auto omhoog zetten zodat je makkelijker kan rijden.
Wreed gemakkelijk. = erg simpel.

En ja, chick machien = is echt een auto voor dames
grin.gif
grin.gif
 

Tallguy

Forumguru
<font color="red">Wel ff op letten dat de reactie(s) door iedereen gelezen, maar ook begrepen kunnen worden</font>
cool.gif
 

Jpoers

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />

<font color="red">Wel ff op letten dat de reactie(s) door iedereen gelezen, maar ook begrepen kunnen worden</font>
cool.gif


[/ QUOTE ]

was toch niet voor mij bedoeld? ik heb alleen vertaald hoor. orginele post stond hoger ..

sorry als ik het verkeerd begrijp
grin.gif
 

Tallguy

Forumguru
Nee hoor, was voor een ieder bedoeld die in een (bijna) onbegrijpbare schrijfstijl cq dialect post (in dit geval voor Fila dus
smile.gif
)
 

FILA

Lid
Ik was even vergeten dat ik op een Nederlands forum zat en niet op een Vlaams. Mijn oprechte excuses hier voor.
smile.gif


De vertaling was voor 99% al juist
laugh.gif
wink.gif
 

Tallguy

Forumguru
@Fila,

Zie jij nog kans om op de meeting de 24e te komen? Lijkt mij persoonlijk wel leuk om jouw getunede bak te zien (en horen)
smile.gif
 
Bovenaan Onderaan