Smaken verschillen...

Mooooooooi!!
biggthumpdown.gif
 

Daniel

Lid
Wie sieht so ein Skorpion aus? Genau so! Noch ein paar Infos: Frantizek ist 35, Unternehmer, lebt in Pilsen und träumt von einem Ford Mustang. Seine Traumfrau? Marusku.

uitlachen.gif
had ie het toch beter zijn ''Unthernehmer'' 's geld in een Mustang kunnen steken
grin.gif
 

Henny

Actief lid
Lekker veel laadruimte zo ....
Zo'n ding verkoop je toch nooit van z'n leven meer? Daar moet je geld bij geven.
Nou ja de types passen goed bij dit soort wansmaak voertuigen.
 

Octaviarijder

Actief lid
Het mooie van tuning is dat je een auto naar jouw smaak kunt aanpassen. Dit is ook niet echt mijn stijl, maar hij zal er wel blij mee zijn.
 

Glenn

Actief lid
Ik zou er ook niet willen mee rijden maar het is wel goed gedaan
Iedereen zijn smaak maar die carline velgen vind ik wel heel mooi
Hier een filmpje over deze auto 14mb groot
filmpje
 

Henny

Actief lid
Ja maar toch beetje erg suf hoor, velgen met het Porsche-logo erop ....
En ik vind die dan weer met al die boutjes verschrikkelijk lelijk.
Enne goed gedaan: niet dus vind ik, doodzonde van alle moeite.
Zou hij een Mustang dan ook zo verkrachten?
 

Matra_Murena

Actief lid
Vind hem niet lelijk. Zeker veel aandacht aan besteed en wat er aan veranderd is is netjes uitgevoerd zo te zien. Het interieur met uitzondering van dat sportstuur ziet er zeer mooi uit! Kleurstelling is niet mijn smaak, maar ik zie geen overdreven grote vleugel erop of iets dergelijks. Deze wagen zal zeker wel geld op kunnen leveren in de "scene".

EDIT: Even het clipje bekeken, maar dat Porsche logo op de velgen dat kan natuurlijk niet! Dat is Not Done!
 

RSlogo

Actief lid
Ook met een Porsche logo erop, vind ik de velgen super. Het is een appart model, wat je niet zo vaak ziet. De wagen blijft smaak, maar hij is niet ver......
winkie.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Henny</font><hr />

Lekker veel laadruimte zo ....
Zo'n ding verkoop je toch nooit van z'n leven meer? Daar moet je geld bij geven.

[/ QUOTE ]

Daar zal je jezelf nog heel erg in vergissen hoe goed die auto's verkopen... Dit is niet een auto voor op de weg maar voor pure show (en dat is hem gezien de prijzen die ervoor staan wel gelukt...) deze auto is niet geheel mijn stijl maar vind hem zwaar vet! (als showauto, niet als normale auto)waarom vind ik het vet... omdat ik het hem niet nadoe wat hij met die auto heeft geflikt...
wink.gif
 

Jpoers

Lid
rijd dit ding ook nog? hebben je de wielkasten achter gezien. die rusten op de banden.

neeh dit is niet mijn styling
1. het is geldverslindend
2. zwaar onpraktisch, toch?

maar als mensen dit graag doen moeten ze het doen.

velgen met porsche logo, met al dat geld wat erin zit kan die volgens mij wel een porsche gewoon kopen!
 

Exciter

Administrator
Hoe ik het ook probeer om niet te reageren, doe ik het toch.

Ik ruik hier ergens namelijk afkeur veroorzaakt door een soort van afgunst.
Om te beginnen, nee, ik vind hem ook niet de mooiste. Zelf heb ik voorkeur aan sportieve tuning i.p.v. bling bling.
Maar om meteen over walgelijk enz. te spreken vind ik wel erg overdreven, vrienden.
Dit topic is al begonnen met de titel "smaken verschillen". Laat het dan ook zo.
Die jongen daar heeft zeker een hoop tijd en geld geinvesteerd in de wagen. Het mag dan mijn smaak niet zijn, maar technisch gezien is alles perfect uitgevoerd. Ik wil best met mijn auto langs de spuiter gaan, die hier bezig is geweesd. Top kwaliteit is hier geleverd.

Wat ik dus wil zeggen, jongens, wees volwassen en kraak niet af op deze respectloze manier. Natuurlijk mag je zeggen, dat je het niet mooi vind, maar denk even na, hoe je dit formuleert. Hoe zal je zelf voelen, als je zulke opmerkingen moet incaseren over je eigen tijd en geldrovende projecten?

Ik vraag dus maar een ding: R E S P E C T!!!

Hartelijk dank...
 

AMBIO2

Actief lid
Waarom mag je niet een eerlijke reactie plaatsen ??????
Als dit voor mij een walgelijke auto is dan ga ik
er toch niet om heen draaien.
Respect is wat anders.
Al is de auto nog zo walgelijk ik kan respect hebben
voor de persoon die hem gebouwd heeft en hoe hij het
heeft gedaan.
 

Exciter

Administrator
Nogmaals ik verbied niemand niets! Ik plaats eeen VERZOEK, een eigen opinie.

Mensen nemen wel de tijd om in te tikken, dat het walgelijk is. Dat is dus niet respectvol, als je het alleen daarbij laat. Dat is mijn mening. Die ene regel is gauw getypt.

Ik vind hem walgelijk, maar petje af voor al het werk klinkt al anders.
Dat heet respect. Dan kan ik ook zien, dat jij er zo over denkt.
Als je alleen zegt, dat ie walgelijk is, vind ik zo een bericht nog walgelijker, dan de auto. Sorry.
 
Bovenaan Onderaan