Sliderke’s superb

sliderke

Senior Member
Uiteindelijk toch eens bij antera gestopt.

Dingen die aangepast zijn

CH/LH via mistlampen
DRL met achterlichten aan
DRL aan/uit in menu
Alarm activeren met claxon op deuren, motorkap en koffer
Deuren op slot terwijl motor loopt (kessy)
Start stop uitgeschakeld
Gasrespons in Audi modus
Gordel waarschuwing uit
Temp stoelverwarming hoger
Trailer stability control aangezet

Nu enkel morgen nog langs de dealer om mijn xenons wat hoger te zetten. Ze schijnen wat te laag uit de fabriek vind ik
 

sliderke

Senior Member
Ben bij de dealer geweest. Ze stonden perfect. De monteur heeft me laten zien op het toestel. Hij zei dat dit zo lijkt omdat ze minder strooilicht hebben als halogeen lampen
 

sliderke

Senior Member
Op mijn Columbus brand bovenaan een rode wereldbol. En als ik op de Skoda connect toets duw krijg ik altijd een foutmelding. Iemand een idee hoe ik dit in orde krijg? Mijn app op telefoon werkt perfect.
 

Stuiver

Forumguru
Op mijn Columbus brand bovenaan een rode wereldbol. En als ik op de Skoda connect toets duw krijg ik altijd een foutmelding. Iemand een idee hoe ik dit in orde krijg? Mijn app op telefoon werkt perfect.
Die rode bol wil zeggen dat je geen verbinding hebt met internet. Als je m thuis aan de wifi hangt, of op de hotspot van jouw telefoon, dan zal de bol niet langer rood zijn.
 

sliderke

Senior Member
Die rode bol wil zeggen dat je geen verbinding hebt met internet. Als je m thuis aan de wifi hangt, of op de hotspot van jouw telefoon, dan zal de bol niet langer rood zijn.
En hoe doe ik da juist. Heb al wat gekeken in de menu maar niet direct gevonden.
 

Stuiver

Forumguru
Instellingen - WLAN volgens mij. Daar kun je netwerken zoeken, en kies je je WIFI of je Mobiel ....
Ik glimlach momenteel een beetje. Een paar jaar geleden zou je “ RTFM! “ als antwoord hebben gekregen. Ik ga vooruit.
:yeehaa:
 

sliderke

Senior Member
Gevonden.
Hij ziet de iPhone maar vraagt voor het wachtwoord nog een netwerksleutel. Hoe weet ik nu welk dit is? Moet ik met mijn tablet nooit doen
 

Stuiver

Forumguru
Gevonden.
Hij ziet de iPhone maar vraagt voor het wachtwoord nog een netwerksleutel. Hoe weet ik nu welk dit is? Moet ik met mijn tablet nooit doen
Oke, als jij op je tablet nooit het wachtwoord van de wifi moet invoeren moet je wat aan de beveiliging van jouw internet doen, maar dat terzijde....

Netwerksleutel: zoek op jouw telefoon onder netwerk naar de mogelijkheid om “hotspot” aan te zetten. Daar kun je ook een wachtwoord zien, én veranderen in een wachtwoord dat makkelijker te onthouden is. Je kunt ook dichter bij huis gaan staan met de auto en zoeken naar jouw eigen wifi-netwerk....
 

sliderke

Senior Member
Haha. Moet wel degelijk wachtwoord ingeven op de tablet.
Zal hey straks op jouw manier doen. Bedankt voor de hulp
 

sliderke

Senior Member
Instellingen - WLAN volgens mij. Daar kun je netwerken zoeken, en kies je je WIFI of je Mobiel ....
Ik glimlach momenteel een beetje. Een paar jaar geleden zou je “ RTFM! “ als antwoord hebben gekregen. Ik ga vooruit.
:yeehaa:
Gelukt. Verbinding is er. Maar rode wereldbol blijft erop en Skoda connect toets blijft fout geven. Raar
 

sliderke

Senior Member
Ik wilde een foto van de zomervelgen posten maar kan de bijlage niet uploaden. Krijg altijd de melding foto is te groot. Is nochtans maar met een gsm getrokken. Kan ik die ergens verkleinen? Bedankt alvast
 

Rallye

Forumguru
Heb je een iPhone? Mail de foto dan naar jezelf. Je krijgt dan voor het verzenden de vraag hoe groot je de foto wilt versturen. Kies een kleinere dan standaard en gebruik die versie van de foto als je hem weer ontvangen hebt.
 

CDK

Forumguru
of je gebruikt voor dit forum gewoon de tapatalk app, dan kan je gewoon foto's vanaf je filmrol plaatsen en het formaat wordt automatisch aangepast.
 

sliderke

Senior Member
Het is gelukt via Tapatalk.

Heb maandag de zomer wieltjes erop gezet. Misschien beetje voorbarig al maar met het mooie weer.

96bd1bf50e8278effc8f171fbf8014bb.jpg


dd65c7417c7aacb53103179cfee92aeb.jpg


95fa2bc67d285944ab6cd6ed10070cfc.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

sliderke

Senior Member
Na 5,5 maand rijden in de superb zijn er goed en slechte punten.

Goed
Veel ruimte

Nivomat achteraan werkt super

Xenons geven veel licht

Standkachel werkt fantastisch

Niet goed
Vanaf 140 is er veel windgeruis aan de middenstijl. Mijn Octavia was zelfs stiller. De kinderen vroegen of er een raam open stond

De xenons geven op high beam meer licht naar boven dan mooi vooruit

De dsg bak is niet overtuigend. Bij opschakelen heel snel en soepel. Bij terugschakelen soms wat bruut. Zeker niet evenwaardig aan een echte automaat met koppelomvormer.
Moest ik hem nu terug bestellen was het met een handbak

Het nadeinen aan de voorkant is een stuk beter met de 19” velgen erop.

Graag had ik van jullie geweten of dit herkenbare punten zijn en of er oplossingen voor zijn

Thnx
 

MaxN

Donateur
Xenon is misschien wel af te stellen.
Lijkt me dat er iets niet goed is.

DSG loont om deze aan te laten passen. Zal daardoor soepeler op en af schakelen. Zijn wel andere leden die weten wat de goede bedrijven zijn in België.
 
Bovenaan Onderaan