Bothje
Heel gewoon lid
Was een paar dagen geleden weer in de werkplaats van garage en daar hoorde ik al wat afkeurend geroezemoes van monteurs bij één van de auto's. Dichterbij gekomen bleek dit een wagen waaraan een onderhoudsbeurt werd uitgevoerd en de banden iets waren aangetast...
De achterbanden zat al bijna geen normaal profiel meer op en de voorbanden waren al slicks geworden.
Vraag me af hoe iemand het in zijn hoofd haalt om met dit soort profiel te gaan rijden onder deze huidige winterse omstandigheden. Heb je dan totaal geen verantwoordelijkheids gevoel of (zelf)moordneigingen?
Dat het hier naar alle waarschinlijkheid een geleasde wagen betreft doet hier niet terzake als je je eigen veiligheid, die van je eventuele inzittenden en medeweggebruikers zo moedwillig in gevaar brengt.
3x:biggthumpdown:
Hier zie je een achter- en een voorband. Hieraan gevoeld, superglad!
Was er zo van onder de indruk dat ik er geen goede foto van kon maken.
De achterbanden zat al bijna geen normaal profiel meer op en de voorbanden waren al slicks geworden.
Vraag me af hoe iemand het in zijn hoofd haalt om met dit soort profiel te gaan rijden onder deze huidige winterse omstandigheden. Heb je dan totaal geen verantwoordelijkheids gevoel of (zelf)moordneigingen?
Dat het hier naar alle waarschinlijkheid een geleasde wagen betreft doet hier niet terzake als je je eigen veiligheid, die van je eventuele inzittenden en medeweggebruikers zo moedwillig in gevaar brengt.
3x:biggthumpdown:
Hier zie je een achter- en een voorband. Hieraan gevoeld, superglad!
Was er zo van onder de indruk dat ik er geen goede foto van kon maken.