Skoda Yeti 1.8 4x4 kopen

Tees

Donateur
Als je hier een rijtje foutcodes post (dat zijn over algemeen 4 of 5 cijfers, soms met een P ervoor), dan komen de meesten van ons een heel eind. Je kan ook zelf meteen op gerritspeek.nl de verklaring van de foutcodes opzoeken, scheelt ons weer werk ;)
 

VAG-man

Forumguru
Nogmaals je kunt het niet zien. Je moet erin rijden en veel ook om het te kunnen meten.
Ook al verbruikt de motor nu niks, als er geen modificatie heeft plaatsgevonden zal ik deze laten staan.
 

larsy

Forumguru
Yeti 4x4 super goede keuze (als hem niet zo duur was had ik mijn superb 3 weggedaan voor een yeti 4x4)

4x4 is haldex probleem .. filter geraakt verstopt bij al de VAG modellen
En ze herkennen het probleem niet tot het motortje stuk is dan vervangen ze het pas .
Ik heb het zelf gedaan bij mijn Audi (een stel goede handen een spuit wat olie een brug en het is zo klaar);)
Dit is haldex gen. 5
Dacht ook dat het probleem bij gen. 4 was
FB279B6C-824E-401A-9820-DEFEB60BA641.jpeg ED36CE3F-33F9-44F5-B324-E6C58744862F.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Wasmachineman

Forumguru
Wij hebben ook sinds dit jaar een Yeti 4x4 als tweede auto. Bevalt perfect! Geïmporteerd uit Duitsland en met 150k aan kilometers in mei dit jaar. Nu op 165k en probleemloos. Zuigerveren waren vervangen door de verkopende partij en het olieverbruik is nihil. Een litertje bijgevuld na de zomervakantie waarbij we 6000 km hebben gereden.
Dus @AdvandeS, we kunnen het je aanraden om de stap te nemen naar een leuke 4x4 van Skoda. Nu net de winterbanden eronder gelegd trouwens.
 

Frup

Forumguru
AdvandeS is blijkbaar niet meer onder ons, na het ontvangen van vele tips en adviezen?
Dat doet me denken aan een PM van een nieuw lid, die ik een paar maanden terug ontving. Die wilde van alles weten naar aanleiding van een bericht van mij een jaar geleden. Die PM heb ik toen uitgebreid beantwoord. Helaas daar nooit reactie of zelfs een bedankje voor ontvangen. Van dat ‘nieuwe lid’ ook nooit meer iets op het forum vernomen. Jammer, het zorgt er voor dat ik niet direct meer enthousiast kan reageren op vragen van ‘nieuwe leden’.
 

Frup

Forumguru
@VAG-man Een wereldreis, dat zal het vast zijn! Ik ben wel benieuwd naar zijn ervaringen dan
Overigens ga ik er niet bij voorbaat vanuit dat hier sprake is van kwade opzet hoor. Ik was gewoon benieuwd hoe het was afgelopen, en of we een nieuw lid bij de Yeti family hebben. Wie weet meldt Ad zich straks weer….
 

EdK

Forumguru
Tsja Frup en vandaar dat ik en andere oud leden vaak lopen te zeuren om zich eerst maar eens voor te stellen.
Als ze die moeite niet kunnen nemen, tsja dan neem ik geen moeite om ze te helpen..
En hoe dat zover is gekomen ? Wel ook door ervaringen die jij hier nu net beschrijft..
:koffie:
 

Bakboord1

Forumguru
Ik vermoed toch wel dat er de afgelopen dagen de nodige mailtjes in zijn mailbox zijn gezet dat er is gereageerd op zijn topic.

Niet heel chique inderdaad.
 

EdK

Forumguru
Brabanders ???
Ohh jah de echte zijn de Noord Brabanders..... te herkennen aan hun NB stikker op de wagen....
Eigenlijk een soort friezen maar dan met de zachte G.....:deuk:
Dan die ook nog eens zeggen dat ze de gezelligheid in huis zijn....
Nou heb er een paar in de familie, en zo gezellig benne ze niet .....
Stelletje zure lappen benne het...

en ook nu maak ik weer geen vrienden met deze tekst vermoed ik......:pieker:
 
Bovenaan Onderaan