Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

ZeroNRG

Senior Member
heb zojuist die van mij er ook even bij gezet, waren er niet zo enorm veel.

(mochten mensen de 10MP foto's willen hebben laat het me even weten)
 

Bothje

Heel gewoon lid
Dan nomineer ik deze:

IMG_0760.JPG


Geweldig mooi met dat kanaal, die boot, de fabriek en die brug op de achtergrond _o_
Je hebt gmail......
 

Fabia

† In Memoriam
Ik heb het bij Vepreda laten doen. De werkplaatschef dacht dat ik een klant van hun was zodat ik hoefde niks te betalen. Hij was wel zo fideel om mij niks te laten betalen toen ik hem vertelde dat ik niet bij hun klant was. Mocht je het willen laten wijzigen dan kost het je €13,- .
 

Bothje

Heel gewoon lid
Ik heb het bij Vepreda laten doen. De werkplaatschef dacht dat ik een klant van hun was zodat ik hoefde niks te betalen.
:xyxthumbs:Niet zo gek dat hij dat dacht, je komt er ook zo vaak dat je een bekend gezicht bent voor hun. Je wordt al bij naam genoemd? :)
Zeg maar in het daarvoor bestemde topic wat je van de verbouwing vind.
 
Ik heb het bij Vepreda laten doen. De werkplaatschef dacht dat ik een klant van hun was zodat ik hoefde niks te betalen. Hij was wel zo fideel om mij niks te laten betalen toen ik hem vertelde dat ik niet bij hun klant was. Mocht je het willen laten wijzigen dan kost het je €13,- .
En heb je de benodigde parameters opgeschreven? Dan kan Nomad de volgende keer losgaan op de mijne.
 

Fabia

† In Memoriam
Het is ook mogelijk bij een RR. Ik heb verder niks opgeschreven. Alleen genoten van een koppie koffie tot mijn auto weer klaar was.
 

EdK

Forumguru
Het is ook mogelijk bij een RR. Ik heb verder niks opgeschreven. Alleen genoten van een koppie koffie tot mijn auto weer klaar was.


Bedankkt voor het antwoord !
maar had je niet al genoeg koffie gehad ? en bij die monteur op ze lippen kunnen staan ?? :):koffie:

hadden mede forumleden nu een boel profijt van gehad !! schaam je !! :blush:
 

Rolle

Senior Member
Even een kleine oproep aan de deelnemers van de voorjaarsmeeting.

Ik wou eens even informeren of de persoon waarmee ik toen een kort ritje gemaakt heb om hem te laten voelen hoe de sportophanging (af-fabriek) aanvoelde al beslist heeft of hij zijn O2 combi gaat verlagen?
Ik weet echter je naam niet meer :blush: (shame on me) en ben benieuwd.
 

Rolle

Senior Member
@ Octavia_II

Gisteren weer gaan tanken. Verbruik volgens BC 6.2 l/100km, effectief verbruik 6.3l/100km. Gaat de goede kant uit he.

Thanks voor uw excell sheet :worshippy: enne nomad nog eens bedankt voor de aanpassing
 

Aiii

Lid
Even een kleine oproep aan de deelnemers van de voorjaarsmeeting.

Ik wou eens even informeren of de persoon waarmee ik toen een kort ritje gemaakt heb om hem te laten voelen hoe de sportophanging (af-fabriek) aanvoelde al beslist heeft of hij zijn O2 combi gaat verlagen?
Ik weet echter je naam niet meer :blush: (shame on me) en ben benieuwd.

Dat was ik, en het staat zeker op de planning. Moet alleen eerst nog even de voortuin verbouwen. Maar het eerste geld wat vrij is gaat naar een vers setje veren! :D
 

Octavia_II

Actief lid
@ Octavia_II

Gisteren weer gaan tanken. Verbruik volgens BC 6.2 l/100km, effectief verbruik 6.3l/100km. Gaat de goede kant uit he.

Thanks voor uw excell sheet :worshippy: enne nomad nog eens bedankt voor de aanpassing

Graag gedaan. ;)

LET OP: Hou er rekening mee dat een kleine afwijking (+/- 0,1 L/100 km) heel normaal kan zijn.

Rekenvoorbeeldje: (bij 50 liter tanken)
Werkelijk verbruik 6.24999 L/100km (op de boordcomputer dus 6.2 L/100km) betekend dus bij 50 liter brandstof 800 km gereden.
Werkelijk verbruik 6.15 L/100km (op de boordcomputer dus ook 6.2 L/100km) betekend dus bij 50 liter brandstof 813 km gereden.

Dus als je 50 liter tankt en je hebt 800 tot 813 km gereden dan klopt het aangegeven verbruik dus met het werkelijk verbruik (afgerond).
Indien je nu echter iets verder (een paar km) door rijdt, je auto staat een beetje schuin, je tankt niet precies goed af, etc... dan heb je al snel een een werkelijk verbruik wat iets hoger of lager is dan het aangegeven verbruik.

Met vriendelijke groeten,

Charlie
 

Rolle

Senior Member
Ik weet dat een kleine afwijking steeds mogelijk is/blijft. Het is in elk geval al véééél juister dan voor de aanpassing.
 
Bovenaan Onderaan