Skoda Superb 3.6 FSI Elegance 4x4 DSG

sitechris

Donateur
volgens mij zijn er genoeg skodaforummers die je auto wel even willen poetsen tbv een mooie foto ;). We zijn iig erg benieuwd!
 

JinxRS

Lid
Superb II met 200 PK

Het is een tijdje geleden, maar nu zag ik op deze website:
http://www.skodabusinessline.nl/?utm_source=Skoda.nl&utm_medium=tekstlinks%2Bcontent&utm_campaign=Skoda%2Bcontent%20<br />#/peter
Dat er dus toch een 200 Pk superb aan zit te komen. Dat lijkt mij een hele fijne combinatie. Wel jammer dat er geen 4x4 onder zit want met dat gewicht heb je dat denk ik wel nodig.
 

sitechris

Donateur
ideale combinatie. Chipje erin en je kunt je meten met een 3.6. Alleen veel minder prijzig, minder hoog verbruik en meer trekkracht.
 

dickv6

Nieuw lid
Beste JinxRS,

Ik rij sinds 4 maanden met een s2 combi v6. Hij bevalt mij uitstekend. Heb jij ook ervaring met een kleine schok bij het doorschakelen van 3 naar 4? Hij heeft het alleen bij deze opschakeling en bij deellast. Bij vollast of heel rustig rijden merk je het niet.

Dick
 

JinxRS

Lid
@dickv6 Ik rijd helaas niet in de V6 dus ik kan je niet echt een gegronde reactie geven. Het is allemaal een beetje anders gelopen dan ik had gedacht, en het wordt dus (helaas) geen S2 voor mij. Wat ik me kan herinneren mbt de schokken was het vooral bij volle belasting in de eerste twee versnellingen.
 
Bovenaan Onderaan