Skoda scala verlaagd

Topic in 'Mijn auto' gestart door Jomiel, 21-02-2021 om 12:49.

1. Jomiel

Jomiel Nieuw lid

Vorige week mezelf voorgesteld toen ook gemeld dat ik de auto ging verlagen, nou dat is vorige week ook nog gelukt. De ervaring na een week en 1000 km verder is goed de auto licht lekker op de weg en in de bochten merk je het ook goed. Kwa looks vind ik het ook veel beter hij is verlaagd door middel van een set eibach sportline veren set 40 mm rondom. Hieronder wat foto’s ook zie gelijk de gril gewrapt in hoogglans zwart.
    055CE394-7C21-49D2-AC8E-4DB1DC4EACEA.jpeg 06E92B26-2894-4DE0-9265-C45EF252BE61.jpeg 51901E1B-3385-4531-9CD4-2B77EA707874.jpeg DC2EB5D4-82C6-4041-9B66-FFAECB3DAC14.jpeg

CDK, leon-cupra, BartjeB en 5 anderen vinden dit leuk.

2. Okki

Okki Forumguru Donateur

Mooi hoor... alleen die snijbonen molens vindt ik wat minder...

Jomiel, Frank_Rapid Spaceback en Rosinfield vinden dit leuk.
  3. Alpha

Alpha Forumguru Donateur

Lekker kleurtje hoor! :thumbsup: Mooie wagen.

Ligt voor mijn doen wat laag maar ik rij dan ook expres een Kamiq ;).

Jomiel en Frank_Rapid Spaceback vinden dit leuk.
  4. Met name de zwarte wrap vind ik zeer geslaagd, heb je dat laten doen of zelf gedaan? Lijkt mij een lastige vorm om netjes te wrappen.

Jomiel vindt dit leuk.
  5. jesse_s93

jesse_s93 Forumguru Donateur

Staat hem goed, die verlaging! Ik heb het DCC met sportonderstel bijbesteld. Dan staat hij standaard al 15mm lager. Dat doet hem al wel goed. Als het mijn eigen auto was geweest, had hij misschien nog wel iets lager gemogen (die van mij, die van jou is laag zat ;)).

Het chromen logo voorop steekt nu best wel af, vind ik. Wellicht een idee om via superskoda.com een logo in rood / zwart combi te plaatsen?

Laatst aangepast: 22-02-2021 om 12:01
    Jomiel vindt dit leuk.
  6. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Ziet er goed uit!
    Ik zou persoonlijk nog een setje spacers plaatsen waardoor de wielen iets naar buiten komen.

eriktv, Jomiel en hemi24 vinden dit leuk.
  7. Jomiel

Jomiel Nieuw lid

Dat heb ik laten doen, is erg netjes gedaan

8. Jomiel

Jomiel Nieuw lid

Ja klopt deze wil ik nog bestellen, ik had volgens mij bij jouw gezien dat jij hem had in jou kleur natuurlijk. Dus het komt er nog aan. Gr.

jesse_s93 vindt dit leuk.
  9. Jomiel

Jomiel Nieuw lid

ja klopt staat hij net wat mooier ik ben alleen niet zo van de spacers, ik ben nu nog een setje op superleggera aan het opknappen ik hoop dat die straks wel mooi vallen anders worden het toch spacers.

ertromp en CDK vinden dit leuk.
  10. Kanerr

Kanerr Forumguru

Ik vind de Scala een nette auto, leuker om te zien dan bijvoorbeeld een Golf IMO.

En vooral in mijn favo kleur ;) Staat netjes zo.

Jomiel vindt dit leuk.
  11. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Waawwww supermooi. Het rood, de zwarte accenten, de verlaging .... voltreffer :jaja:
    Van de velgen ben ik niet zo een fan maja smaken é ;)

Jomiel vindt dit leuk.
  12. CDK

CDK Forumguru

Strakke auto hoor!

Jomiel vindt dit leuk.

Deel deze pagina