Skoda scala verlaagd

Jomiel

Nieuw lid
Vorige week mezelf voorgesteld toen ook gemeld dat ik de auto ging verlagen, nou dat is vorige week ook nog gelukt. De ervaring na een week en 1000 km verder is goed de auto licht lekker op de weg en in de bochten merk je het ook goed. Kwa looks vind ik het ook veel beter hij is verlaagd door middel van een set eibach sportline veren set 40 mm rondom. Hieronder wat foto’s ook zie gelijk de gril gewrapt in hoogglans zwart.
055CE394-7C21-49D2-AC8E-4DB1DC4EACEA.jpeg 06E92B26-2894-4DE0-9265-C45EF252BE61.jpeg 51901E1B-3385-4531-9CD4-2B77EA707874.jpeg DC2EB5D4-82C6-4041-9B66-FFAECB3DAC14.jpeg
 

jesse_s93

Donateur
Staat hem goed, die verlaging! Ik heb het DCC met sportonderstel bijbesteld. Dan staat hij standaard al 15mm lager. Dat doet hem al wel goed. Als het mijn eigen auto was geweest, had hij misschien nog wel iets lager gemogen (die van mij, die van jou is laag zat ;)).

Het chromen logo voorop steekt nu best wel af, vind ik. Wellicht een idee om via superskoda.com een logo in rood / zwart combi te plaatsen?
 
Laatst bewerkt:

Jomiel

Nieuw lid
Staat hem goed, die verlaging! Ik heb het DCC met sportonderstel bijbesteld. Dan staat hij standaard al 15mm lager. Dat doet hem al wel goed. Als het mijn eigen auto was geweest, had hij misschien nog wel iets lager gemogen (die van mij, die van jou is laag zat ;)).

Het chromen logo voorop steekt nu best wel af, vind ik. Wellicht een idee om via superskoda.com een logo in rood / zwart combi te plaatsen?


Ja klopt deze wil ik nog bestellen, ik had volgens mij bij jouw gezien dat jij hem had in jou kleur natuurlijk. Dus het komt er nog aan. Gr.
 

Jomiel

Nieuw lid
Ziet er goed uit!
Ik zou persoonlijk nog een setje spacers plaatsen waardoor de wielen iets naar buiten komen.

ja klopt staat hij net wat mooier ik ben alleen niet zo van de spacers, ik ben nu nog een setje op superleggera aan het opknappen ik hoop dat die straks wel mooi vallen anders worden het toch spacers.
 

leon-cupra

Forumguru
Waawwww supermooi. Het rood, de zwarte accenten, de verlaging .... voltreffer :jaja:
Van de velgen ben ik niet zo een fan maja smaken é ;)
 

JeSko

Forumguru
Mooie Scala! Zo zie je maar wat je er met kan doen, ik vind de Scala wat onderschat, je ziet ze amper rijden, in BE althans, en op het forum is het ook niet vergeven van de Scala rijders, vind het nochtans een heel wat knapper model dan de Fabia, en zowiezo mooier dan de hoge Skoda modellen.

Die velgen zou ik laten, spacers mogen er zeker nog op, maar dit is nu net zo'n model velgen dat op een stock rijhoogte niet mooi tot uiting komt, maar onder een verlaagde auto wel tot hun recht komen. :thumbsup:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan