Op de huidige wagen wordt zondag een voorschot gegeven, dus deze is eindelijk verkocht.
Nu is het aftellen naar april!
Had woensdag al eens polshoogte genomen bij de dealer.. Helaas wisten ze nog van niets![]()
Geduld................................
Vanaf welk stadium kan je hem volgen op myskoda? Want zopas reactie gekregen van de dealer omtrent mijn superb dat hij eerstdaags in de garage verwacht word, maar via myskoda nog niets te zienNooit mijn sterkste punt geweest en zal het ook nooit worden vrees ik
Gisteren telefoon gehad dat normaal de RR vrijdag in Brussel zou moeten aankomen.
Dan is het wachten tot hij bij de garage staat en dan al het papierwerk inorde brengen.
Morgen wordt trouwens onze huidige verkocht, dus net op tijd zou ik zeggen![]()
Vanaf welk stadium kan je hem volgen op myskoda? Want zopas reactie gekregen van de dealer omtrent mijn superb dat hij eerstdaags in de garage verwacht word, maar via myskoda nog niets te zien![]()
Een week of twee na de bestelling van mijn superb combi kreeg ik een brief van myskoda.be met login-gegevens.Ik ken dat systeem van Myskoda zelfs niet.. (wat meer uitleg?)
Misschien eens informeren in de garage, want is wel handig dat je alle papieren kan inscannen en online bewaren :xyxthumbs:Wagen is op mijn ouders hun naam besteld, maar die hebben daar niets van gekregen..
Raar..
Nee is een user login met bijhorend paswoord dat je moet ingeven, nummerplaat moet je nergens ingeven.
De documenten die je kan uploaden zijn: verzekeringsattest, inschrijvingsbewijs en gelijkvormigheidsattest.
Hier alle functies op een rijtje van Myskoda:Is een handig iets!
Zijn er zo nog van die handige snufjes van Skoda?![]()
Nee, in belgie heb je enerzijds de jaarlijks te betalen verkeersbelasting zoals jullie wegenbelasting, maar dan heb je ook nog de BIV, de belasting op inverkeerstelling die men moet betalen als men een andere auto inschrijft, nieuw of tweedehands.BIV? Is dat net zoiets als wegenbelasting in NL? Dan is het nog steeds 1/3 van wat je hier betaald voor een benzine-auto?
Uw biv bedraagt: 145.87 euro, de jaarlijkse verkeersbelasting is 179,12 euro.Ik moet normaal voor biv en 1e inverkeersstelling een 300€ betalen..
Dus valt goed mee denk ik..