Skoda octavia scout verlagen?

Okki

Donateur
Tjsa...is maar wat je wil.

Alles voor de looks met kans op stoeprandschrapen of wat meer comfort.

Mijn Rapid staat hoog op zn pootjes met 15" wieltjes.
17" of 18" en verlaagd zal zeker mooier staan, maar het aantal keer dat ik, hoe voorzichtig ook, toch met stoep in aanraking ben geweest heeft iig geen velgschade tot gevolg gehad.

Scout stond hoog, ziet er nu zeer goed uit in mijn ogen.

Verlagen zou ik ook wel willen, maar de vrouw en portemonee (in willekeurige volgorde) houden dat tegen...
 

s-line

Forumguru
Ff een zak cement in de kofferbak en klaar!:D
Maar ff serieus, het is wel het mooist dat als je auto stil staat hij achter iets hoger is. Want als je rijd en ook nog een volle tank hebt dan ligt hij mooi “recht” en als je hem stil staand “ recht” wil hebben ligt hij tijdens het rijden op zijn gat.
 

MaxN

Donateur
Het is niet mijn type velg, maar het staat zeker goed!
Lijkt zo erg op de Audi A6 Allroad qua looks. En dat vind ik een van de mooiste auto’s. Dus zeker een compliment. De standaard scout kan mij niet bekoren, maar deze is erg mooi zo.
 

Captain Hook

Forumguru
Bijzonder. :pieker:
Ik vind de auto, als geheel, op de eerste foto, veel prettiger, 'vriendelijker' overkomen.

Tja, smaken verschillen zullen we dan maar denken...;)
 
Ff een zak cement in de kofferbak en klaar!:D
Maar ff serieus, het is wel het mooist dat als je auto stil staat hij achter iets hoger is. Want als je rijd en ook nog een volle tank hebt dan ligt hij mooi “recht” en als je hem stil staand “ recht” wil hebben ligt hij tijdens het rijden op zijn gat.
das waar,maar mijn tank is helemaal vol,dus sta wa hoog he ;)

Het is niet mijn type velg, maar het staat zeker goed!
Lijkt zo erg op de Audi A6 Allroad qua looks. En dat vind ik een van de mooiste auto’s. Dus zeker een compliment. De standaard scout kan mij niet bekoren, maar deze is erg mooi zo.
al maar goed dat smaken verschillen he ;) nee ieder zijn mening over velgen he..
origineel is dit idd een lelijke wagen, 200% gelijk!
vindt er nu ook wat model inkomen ;)

@gillevw super vet, die 20'' wielen maken het helemaal af..
thnx ;)

Bijzonder. :pieker:
Ik vind de auto, als geheel, op de eerste foto, veel prettiger, 'vriendelijker' overkomen.

Tja, smaken verschillen zullen we dan maar denken...;)
idd smaken verschillen en ieder zijn mening ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

JeSko

Forumguru
Prachtige bak! Ik kwam hem toevallig tegen op tweedehands, via je zoekertje van je Radial velgen:D ik dacht die ga ik eens zoeken op het forum, grote kans dat iemand met een verlaagde Scout hier wel actief is haha;)
 
Prachtige bak! Ik kwam hem toevallig tegen op tweedehands, via je zoekertje van je Radial velgen:D ik dacht die ga ik eens zoeken op het forum, grote kans dat iemand met een verlaagde Scout hier wel actief is haha;)
idd de kans is al ni groot een verlaagde scout te vinden in belgie denk,en wss is de kans groot dat hem hier op de forum zit dan...:thumbsup: goed gezien ;)
ja de 20ers staan onder mijne maat zijne passat nu.dus had ik die 19ers opgezet,maar denk toch terug aan 20 inch :thumbsdown::maakmegek:
 

JeSko

Forumguru
Haha inderdaad vandaar, unieke ride zo!:thumbsup:

Haha ik zag de Passat er ook op staan ja, die 20 spaakvelgen stonden echt bruut inderdaad, die zou ik ook houden als het kan:jaja:
 
Bovenaan Onderaan