Skoda Octavia RS

Dat klinkt gelukkig wat positiever . In de regen rij ik toch wat rustiger en voor snelle bochten werk koop ik wel een leuke hobby auto :D

Eerst maar eens blijven zoeken naar geschikte Octavia :koffie:
 

JeSko

Forumguru
@bjorn1984

Niet twijfelen en als het kan gewoon kopen, hier zitten nagenoeg exclusief tevreden RS rijders, mooi, snel, ruim, betaalbaar, luxe, tis ne Skoda, wat wil je nog meer?:pardon:
 

JeSko

Forumguru
Haha neen ik wissel deze enkel in voor een andere SuperB, en dan een nieuwere, maar dat zal nog lang niet zijn:D zelf heb ik totaal geen sportieve ambities achter het stuur, ik ben een cruiser geen racer en reageerde meer naar de noden van de Topicstarter:D 200pk+ is leuk maar in BE kan je dat bijna nergens meer kwijt. Net terug van Antwerpen, heb via Waze meer trajectcontrole meldingen gehad dan gewone aanwijzingen :banghead:

Maar inderdaad, je vind er nu al onder 15 k, dat was een jaar geleden ondenkbaar, en vanaf 17k heb je al echt knappe RS'n.
 
Vanaf 17000 al mooie te vinden , bij jullie in België zeker ? Hier vind ik ze niet voor dat bedrag of ze hebben bijzonderheden
 

JeSko

Forumguru
@bjorn1984

Ja in BE uiteraard, op AutoScout24 vind ik er zelfs eentje in nette staat van 14.000 euro. In totaal 5 RS'n onder de 17.000 euro.
 

leon-cupra

Forumguru
@philippe bakker

Neen maar ik houd ze wel in de gaten en ze geraken ook niet verkocht, zijn al maanden dezelfde die online staan.
Automarkt ligt zowiezo al maanden op z’n gat. Is niet alleen bij de RS. in mijn zoektoch naar een nieuwe cabrio ook. Net na de lockdown zag je de goedkoopste onmiddellijk verkocht. Nu staan er een paar aan identieke dezelfde prijzen al enkele weken te koop. Bij een bepaalde handelaar, de vraag gesteld voor zijn beste prijs. Geen korting. “Veel interesse in de wagen” zei hij. Staat nu nog steeds te koop.
wat mij wel opvalt, de oudere handelaars geven geen euro toe. Zij hebben reserve genoeg. Bij de jonge handelaars kan je nu koopjes doen. Zij zitten niet op reserves en stock kost ook geld.
 
Bedankt voor het meedenken , maar ik ben opzoek naar benzine , diesels zijn nu stuk “ goedkoper geworden “ . Helaas maak ik nu te weining km voor diesel heb er altijd graag mee gereden
 
Bovenaan Onderaan