Skoda octavia rs

Joske

Forumguru
oh ok.. ik had nu niet zelf gaan zoeken in de lijst, sorry :bloos: :), ging er van uit dat ze het wel zouden hebben, vandaar.

misschien heeft @Jee13 of @ertromp nog wel een adresje?

markvrs

Actief lid
Ik had ook nog even bij de skoda dealer gevraagd wat zoeen stuurt kost zonder airbag en daar vroegen ze 900 euro voor :sterretjes:dat was even een shock

Thokozanoah

Forumguru
Jammer dat je geen DSG hebt (ivm flippers), anders had je mijn stuur kunnen overnemen. Had ik een flat bottom besteld........

Joske

Forumguru
Wat is een flat bottom?
2016-Skoda-Superb-interior.jpg

afgeplat stuur ;)

Thokozanoah

Forumguru
Nu dus eerst eens op zoek naar een RS Flat bottom stuur met schakel peddels.....maar dan niet met rode stiksel.....als iemand iets tegenkomt.....

markvrs

Actief lid
Even een update heb een multifunctioneel rs stuurtje via dit forum gevonden wel met flippers aan het stuur ben nog even aan het uitzoeken of er een oplossing is om die flippers eruit te halen en weer netjes af te werken zijn daar geen kapjes voor? iemand nog ideeën?

CDK

Forumguru
@markvrs, want je hebt een handbak? Ze zijn er af te schroeven als ik me niet vergis en het bevestigingspunt zit aan de achterkant uit het zicht.

markvrs

Actief lid
@markvrs, want je hebt een handbak? Ze zijn er af te schroeven als ik me niet vergis en het bevestigingspunt zit aan de achterkant uit het zicht.
Ja klopt heb een handbak zit aan de binnenkant met een torx geloof ik maar het lijkt erop als je ze eruit haalt er een behoorlijk gat valt eigenlijk vierkant zal even een foto maken

Bijlagen

• 2015-05-14 21.04.16.jpg
    2015-05-14 21.04.16.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 33
  • 2015-05-14 21.05.53.jpg
    2015-05-14 21.05.53.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 25
  • 2015-05-14 21.06.29.jpg
    2015-05-14 21.06.29.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 24
Bovenaan Onderaan