Ben toch wel geïnteresseerd stuur je even een berichtjeJammer dat je geen DSG hebt (ivm flippers), anders had je mijn stuur kunnen overnemen. Had ik een flat bottom besteld........
Wat is een flat bottom?Jammer dat je geen DSG hebt (ivm flippers), anders had je mijn stuur kunnen overnemen. Had ik een flat bottom besteld........
Maar als het goed is kunnen die flippers eraf had ik gehoord dus komen wij er hoop ik wel uitJammer dat je geen DSG hebt (ivm flippers), anders had je mijn stuur kunnen overnemen. Had ik een flat bottom besteld........
is maar een voorbeeld é, niet perse 1 dat je kan krijgen voor je O2 é..Ok ziet er goed uit
Ja klopt heb een handbak zit aan de binnenkant met een torx geloof ik maar het lijkt erop als je ze eruit haalt er een behoorlijk gat valt eigenlijk vierkant zal even een foto maken@markvrs, want je hebt een handbak? Ze zijn er af te schroeven als ik me niet vergis en het bevestigingspunt zit aan de achterkant uit het zicht.
Heb jij dat ook zo zonder flippers dan joske?Klopt @Corné de Kluijver , gaat echt niet storen als je ze er van tussen laat hoor![]()
neen.. maar ik had een foto gezien van een stuurkolom zonder DSG-flippers en ik vond dat nogal meevallen eigenlijk...Heb jij dat ook zo zonder flippers dan joske?