Skoda Octavia RS beschikbaar voor proefritjes

Wiseguy

Actief lid
goede keuze.... /forum/images/graemlins/cool.gif Ik had 'm alleen in het blauw besteld... /forum/images/graemlins/wink.gif
 
Skoda Octavia RS: diesel in september
De Skoda Octavia RS met dieselmotor wordt in september 2006 geïntroduceerd. De snelle diesel, die naast de RS met 2.0 TFSI-benzinemotor in het gamma komt, heeft een tweeliter dieselmotor met 170 pk en 350 Nm. Hij komt zowel in de hatchback als in de Combi.

Bron : www.hln.be autonieuws 23/12/2005
 

___JC___

Forumguru
Mmm... ik heb nu een zwarte combi besteld maar ik twijfel een beetje.
Die Island Green Metallic is ook wel erug mooi! (staat voorin de folder een plaatje)

Heeft iemand toevallig een foto ergens van een combi Island Green Metallic? Heb al op google gezocht maar helaas..
 

Fabia

† In Memoriam
Kwijl, kwijl, kwijl, kwijl............ /forum/images/graemlins/shocked.gif Toch maar weer een staatslot kopen................
 

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Mmm... ik heb nu een zwarte combi besteld maar ik twijfel een beetje.
Die Island Green Metallic is ook wel erug mooi! (staat voorin de folder een plaatje)

[/ QUOTE ]

Volgens mij heb je met de zwarte wel de juiste keuze gemaakt. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
Ik denk dat je de zwarte ook gemakkelijker van de hand kan doen ! Groen is niet echt een gewilde kleur...
 

___JC___

Forumguru
Nou het wordt een leaser dus ik hoef m niet te verkopen ofzo. Maar ik hou het maar bij zwart inderdaad. Dan maar wat vaker wassen! /forum/images/graemlins/cool.gif
 

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dan maar wat vaker wassen! /forum/images/graemlins/cool.gif

[/ QUOTE ]

Of laten wassen !!!! /forum/images/graemlins/473.gif
 
Bovenaan Onderaan