Skoda Octavia II Dynamic sport-pakket

Exciter

Administrator
Ja dat is dus voor mij niet interessant.
Zo'n website als deze genereerd zoveel verkeer, dat kan met de huidige upload snelheiden echt niet goed gaan.
Dan zal ik elke dag naar jullie moeten luisteren - waarom is ie zo traag? /forum/images/graemlins/grin.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Ik vind het stuurtje niet mooi, een dergelijke zat ook op mijn Toledo. Ben blij met mijn huidige stuur. De stoelen zullen wel meer zijdelijngse grip geven, heb ik af en toe wel nodig in een bocht.
 
Stuur heeft wel wat weg van mijn huidige auto.
0624_071518.jpg

(Crappy telefooncamera foto)
 

Karstieman

Forumguru
Het is inderdaad een redelijk standaard 3 spaaks sportstuur dat je in veel auto's terugvind..
Persoonlijk vind ik het erg mooi /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Zo te zien wel. Logisch ook, de sportstoelen uit het sportpakket op de O1 maakten ook gewoon gebruik van de reguliere stoffen van het uitrustingsniveau.

Wel zo praktisch eigenlijk, want die zwart-witte RS-bekleding lijkt me zó besmettelijk. Ik heb nu gewoon de RS-stoelen met Bamboo Black-bekleding uit de Elegance.
 

Dutch4x4

Senior Member
He;he;, in de startpost staat het gewoon: Onyx-zwart.

Ook even in de Fabia-folder gegluurd: dat Dynamic-pakket heeft dezelfde onyx-zwarte bekleding.
 

Karstieman

Forumguru
/forum/images/graemlins/shocked.gif Heb 't ook over het hoofd gezien in de startpost... /forum/images/graemlins/smile.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dit is toch gewoon de onyx zwarte bekleding van de Elegance ?

[/ QUOTE ]
Mijn Onyx/Zwart ziet er toch echt wel anders uit hoor, en ik heb ook een elegance. Je kan dus aannemen dat dit de sport(be)kleding is.
 

Karstieman

Forumguru
Net de offerte terug van de leasemaatschappij van de O2 met dit sport pakket. Het is precies 7euro en 10cent duurder dan de O2 met klein leer pakket en 17''Pegasus. Dat vind ik niet verkeer voor een paar lekkere sportstoelen en een sportstuurtje /forum/images/graemlins/smile.gif
 
ik wou ook dit pakket nemen. Maar ik wil creme kleurig bekleding en dat is niet mogelijk in combinatie met dit pakket.
 

Wiseguy

Actief lid
Ik ga vandaag of morgen ook een Skoda Octavia Combi leasen met het Dynamic pakket erbij.... Bij ons scheelt het zelfs maar € 2,24 per maand in de lease t.o.v. klein leerpakket + 17" LMV met sportonderstel.... dus doen! /forum/images/graemlins/grin.gif

Als het goed is wordt de auto eind augustus/begin september uitgeleverd.... kan ik mooi nog even mijn Laguna Grand Tour meenemen op vakantie.... en daarna over naar deze superbak!
 

Karstieman

Forumguru
Ik heb het Dynamic sportpakket ook besteld ik ben er na een dag rijden al blij om /forum/images/graemlins/smile.gif
Het lederen stuurwiel vind ik zowieso een must, maar ligt ook nog eens lekker in de hand. Handrem en schakelpook in het leer zien mooi uit, maar dit heeft verder niet echt veel voordeel.
De stoelen echter zitten formidabel ! Zeer veel zijdelingse steun. Een echte aanrader.
Het onderstel ligt lekker op de weg, zonder te strak te zijn. Het nodigt wel uit tot een sportievere rijstijl. Vooral omdat de auto bijna niet overhelt in de bochten /forum/images/graemlins/smile.gif
Verder zijn de 17'' velgen gewoon mooi.
Voor de mensen die graag sportief rijden, lijkt me dit pakket een echte aanrader !
 
Bovenaan Onderaan