Skoda Octavia II Dynamic sport-pakket

Bij onze oosterburen hebben ze sinds modeljaar 2006 Dynamic sport-pakket als meeruitvoering op de Octavia II.

Dat lijkt mij wel wat.

Het dynamic Sport-Paket bestaat uit:
Sportstoelen in Onyx-Schwarz
3-spaaks-Sportstuur
17" Pegasus lichtmetalen velgen
Sportonderstel
Versnellingspook met leer bekleed
Handremgreep met leer bekleer.

Lijkt mij erg interessant. Hier een foto van het interieur met de sport stoelen en het stuur.
ScodaDynamicInterior.jpg


Ik wou eigenlijk het sport onderstel met pegasus wielen en daarbij een klein-leerpakket nemen. Maar dit is veel mooier.

Kost 160 euri meer dan het de sportonderstel/pegasus oiptie op de elegance in Duitsland. (Zal hier wel duurder zijn i.v.m. de bpm)

Ik hoop dat dit ook in NL leverbaar wordt. Ik vind het erg mooi.

Ik benieuwd naar de meningen.
 
Ik kan uit eigen ervaring melden dat dit pakket vanaf nu ook leverbaar is. Prijs €960 incl. BPM.
Bestaat uit: Sportonderstel, leren 3-spaaks sportstuur, 17" lichtmetalen velgen, leren pookknop en leren handremgreep.
Zit namelijk ook op de auto die ik vandaag besteld heb... /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Gefeliciteerd!!

Ik denk dat ik hem zo ook neem. Maar geen xenon en wel de dubbele bodem in de laadruimte.

Misschien laat ik de Pegasus velgen nog vervangen voor TT velgen. Die vind ik mooier.
ttwheels.jpg


En misschien chippen. Dat heb ik bij mijn huidige auto ook gedaan. En dat geeft een behoorlijk effect.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik kan uit eigen ervaring melden dat dit pakket vanaf nu ook leverbaar is. Prijs €960 incl. BPM.
Bestaat uit: Sportonderstel, leren 3-spaaks sportstuur, 17" lichtmetalen velgen, leren pookknop en leren handremgreep.
Zit namelijk ook op de auto die ik vandaag besteld heb... /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]
FOUTJE: En de stoelen natuurlijk /forum/images/graemlins/blush.gif
 
960 euro is een mooi prijsje, dat had ik er ook wel voor over gehad. Helaas was dit in februari nog niet mogelijk /forum/images/graemlins/frown.gif
 

Karstieman

Forumguru
Ik heb het contract nog liggen. Ga snel dinsdag even langs de dealer om dit pakket te bestellen. Voor 150 euro meer vind ik het een super deal ! /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik kan uit eigen ervaring melden dat dit pakket vanaf nu ook leverbaar is. Prijs €960 incl. BPM.
Bestaat uit: Sportonderstel, leren 3-spaaks sportstuur, 17" lichtmetalen velgen, leren pookknop en leren handremgreep.
Zit namelijk ook op de auto die ik vandaag besteld heb... /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Haha, mijn post in je Meet &amp; Greet-topic was alweer mosterd na de maaltijd! Precies zoals ik vermoedde en ik kan me voorstellen dat de snelle beslissers van het sportonderstel en klein-leerpakket wel enige spijt hebben. Voor die prijs is het een must-have-optie!!

Ben benieuwd, dit worden natuurlijk ook de stoelen van de O2 RS, maar dan met sportievere bekleding.
 
MIJN WELGEMEENDE EXCUSES! /forum/images/graemlins/smile.gif
Heb het nog even nagekeken voor de zekerheid, en de kosten van dit pakket zijn geen €960,- maar slechts €940,-
Je krijgt dus voor het luttele bedrag van €90,- de sportstoelen erbij.
 

Karstieman

Forumguru
Dealer was vandaag lekker open, dus meteen even geweest voor dit pakket. Hij had er nog nooit van gehoord en dacht dat het alleen op de Fabia beschikbaar was. Na enig speurwerk in de prijslijst van mei uiteindelijk gevonden en nieuwe offerte gekregen.
Bedankt Kirpeknots voor de tip ! /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Mooie snelle actie, gefeliciteerd! Toch nog goed gekomen, nu wordt-ie helemaal geweldig. /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Geinig stuur... Beetje te gekunsteld misschien, vind het sportstuur van de vorige generatie toch mooier. Hoe ziet het stuur van de nieuwe GTI er eigenlijk uit?
 
Dat is geweldig nieuws!!!

Hier nog een grotere foto van het stuurwiel.
SkodaSportstuurwiel.jpg


Lijkt een beetje op het stuurwiel dat MG-Rover in de 25/45/ZR en ZS gebruikte
 

Karstieman

Forumguru
Re: Skoda Octavia II Dynamic sport-pakket *DELETED*

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Bericht verwijderd door Exciter

(anders mag Karstieman ook gaan bijbetalen voor webspace - twee identieke fotos zijn nergens voor nodig. Sorry)

[/ QUOTE ]

Ik had de foto eerst geplaatst hoor !
Maar het maakt niets meer uit. de foto staat er nu en daar gaat het om /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Re: Skoda Octavia II Dynamic sport-pakket *DELETED*

Ik heb nog 500Gb over. :tongue:
Karstieman was inderdaad veel eerder. Ik zat weer te pitten.
 

Exciter

Administrator
ook ik zat te pitten, want ik dacht, dat beide postings van een man waren. Sorry.

Wel, als we maar niet blijven dubbelposten.

Trouwens, 500GB is leuk, maar wie moet dat betalen?
 
Bovenaan Onderaan