Skoda Octavia Combi 1.8 TSI DSG EBL in het zilver

Stylist

Senior Member
Na lang wachten kwamen ze hem vandaag dan toch brengen ! (zie album, auto op trailer). Alles naar wens afgeleverd, alleen het etsen van de Columbus moet nog gebeuren en het instructieboekje is in het frans. Kom ik wel uit, maar toch even laten vervangen volgende week als ze de radio en de ramen etsen. Spullen komen deze week nog binnen....en anders had ik nog week moeten wachten op mijn auto.

Ik vind hem super in het zilver. Zilver is niet meer zo'n hippe kleur, maar ik heb nog geen andere in het wild gezien. Toch een beetje uniek dus. En zilver is vast koeler dan de dondergrijze die ik had.

De auto is 3 cm verlaagd met een MAD-set.

Zoals je ziet heeft de dealer netjes alle stickers, kentekenreclame en typeaanduiding weggehaald of niet geplaatst. Hulde voor S-Point in Amsterdam. Nooit zaken mee gedaan, maar goede service.

EdK

Forumguru
Ten eerste gefeliciteerd , en moet zeggen dat hij er gelikt uitziet !
Van zijkant lijkt hij bijna op een wagen met zo'n ster alleen stukken goedkoper !

plaza

Forumguru
[
Ik vind hem super in het zilver. Zilver is niet meer zo'n hippe kleur, maar ik heb nog geen andere in het wild gezien. Toch een beetje uniek dus. En zilver is vast koeler dan de dondergrijze die ik had.

Dat schreeuwt om foto's, en uiteraard vele fijne kilometers gewenst.

Huyzen

Lid
Ziet er strak uit hoor. Wat is het toch mooi hè, een verlaagde auto. Dat maakt 'm echt helemaal af.

Stylist

Senior Member
[
Dat schreeuwt om foto's, en uiteraard vele fijne kilometers gewenst.

picture.php

Zie mijn album voor de andere 4 foto's. Gelijk gemaakt vandaag, zelf op de aanhanger waarmee ze hem kwamen brengen. Aanhanger zat gelijk vast op het terrein. Goed begin.... :grin:

plaza

Forumguru
picture.php

Zie mijn album voor de andere 4 foto's. Gelijk gemaakt vandaag, zelf op de aanhanger waarmee ze hem kwamen brengen. Aanhanger zat gelijk vast op het terrein. Goed begin.... :grin:

Als ik niet beter wist, zou ik zeggen : das mijn auto ( maar dan wel met 70.000 km 's minder op de teller en nieuwe koplampen )

Stylist

Senior Member
Heb er nu 2 dagen in gereden = 400 km en het is een geweldige auto. Zo stil, zeker na 3,5 jaar in een 2.0 TDI.
Je moet wel opletten, hij trekt serieus hard op en de snelheid voel én hoor je niet meer. Dus je rijdt doorlopend te hard zonder het te weten.

DSG lijkt iets meer te twijfelen dan in de TDI, maar het is ook een andere motorkarakteristiek waar ik aan moet wennen. Kan dus mijn rechtervoet zijn. Maar DSG is en blijft top...wat een relaxte manier van rijden :xyxthumbs:

De Xenon-lampen met AFS zijn geweldig. Gisterenavond even de polder in gereden en die lampen volgen elke beweging van je stuur. Je weet niet wat je (wel) ziet !
Ik had alleen het gevoel dat ze niet voldoende ver reikten. Ik ben bang dat het verlagen daar wat mee te maken heeft. Moet ik even navragen bij de dealer....

cvegreen

Forumguru
Heb je ook nog een goede tip voor de hoge km stand ?
( had zelf in gedachten om vanaf nu altijd in z'n achteruit te gaan rijden )

Bij de citroën van mijn vrouw heeft dit helemaal geen zin . Hij blijft bijtellen.
Weet niet hoe dat zit bij skoda , heb nooit ver achteruit gereden met mijn skoda.

Bovenaan Onderaan