Stylist
Senior Member
Na lang wachten kwamen ze hem vandaag dan toch brengen ! (zie album, auto op trailer). Alles naar wens afgeleverd, alleen het etsen van de Columbus moet nog gebeuren en het instructieboekje is in het frans. Kom ik wel uit, maar toch even laten vervangen volgende week als ze de radio en de ramen etsen. Spullen komen deze week nog binnen....en anders had ik nog week moeten wachten op mijn auto.
Ik vind hem super in het zilver. Zilver is niet meer zo'n hippe kleur, maar ik heb nog geen andere in het wild gezien. Toch een beetje uniek dus. En zilver is vast koeler dan de dondergrijze die ik had.
De auto is 3 cm verlaagd met een MAD-set.
Zoals je ziet heeft de dealer netjes alle stickers, kentekenreclame en typeaanduiding weggehaald of niet geplaatst. Hulde voor S-Point in Amsterdam. Nooit zaken mee gedaan, maar goede service.
Ik vind hem super in het zilver. Zilver is niet meer zo'n hippe kleur, maar ik heb nog geen andere in het wild gezien. Toch een beetje uniek dus. En zilver is vast koeler dan de dondergrijze die ik had.
De auto is 3 cm verlaagd met een MAD-set.
Zoals je ziet heeft de dealer netjes alle stickers, kentekenreclame en typeaanduiding weggehaald of niet geplaatst. Hulde voor S-Point in Amsterdam. Nooit zaken mee gedaan, maar goede service.