Skoda (Octavia) accessoires

fh232

Nieuw lid
Voorzover ik heb begrepen zijn zwarte spiegelkappen er relatief eenvoudig omheen te klikken. Kan het eind deze week bij levering van mijn witte combi met zwarte kappen voor je navragen.
 
heeft iemand al een mod gezien voor de gsm-houder ? eentje waar je telefoon wel in past bijvoorbeeld...ik denk er aan om het rubber zelf wat uit te snijden.
 
We zitten er aan te denken om de originele Skoda koelbox mee te bestellen met onze octavia III. Deze komt in de veiligheidsgordel midden op de achterbank.

5L0065400.png


Heeft iemand ervaring met deze koelbox, welke aansluitingen zijn voorhanden, en zit er een 12V spannings-aansluiting in de buurt van de achterbank van de Combi EBL (230V aansluiting komt er niet!)
Iemand deze al in gebruik met een O3 greenline businessline? Ik hoorde dat de box niet zou functioneren in combinatie met start-stop systeem?
 

CDK

Forumguru
@Remon1976 ik heb deze koelbox, voor lange ritten is het wel handig, er zitten 2 standen op met en zonder accubescherming, wat feitelijk inhoud dat met bescherming de koelbox stopt met koelen zodra je de motor uit zet, en dat de andere variant je accu leeg trekt wanneer je stil staat, de binnenruimte is erg klein en de prijs hoog, voor minder geld kan je elders beter slagen, voordeel van dit compacte model is dat er links en rechts nog een volwassene naast kan zitten en de koelbox als middenarmsteun gebruikt kan worden.
 

TL@

Forumguru
Iemand een idee wat dit voor iets is:
Afstandsbediening centrale
deurvergrendeling
(5E0 054 627)*

Is dat enkel voor de deuren of kan het dienen als sleutel voor Kessy?
 

Bijlagen

  • AFTSB.jpg
    AFTSB.jpg
    12,6 KB · Weergaven: 46
Dank je voor je heldere uitleg Corne! Het gaat voor mij ook om de optie middenarmsteun / scheidingswandje voor een tweeling van bijna 4:deuk:. En dat ie koelt is dan mooi meegenomen. Groter heb ik niet nodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan